مدیر ورزشی یوونتوس: انتظار دارم از قوانین نقل و انتقالات NBA در فوتبال استفاده کنیم

مدیر ورزشی یوونتوس: انتظار دارم از قوانین نقل و انتقالات NBA در فوتبال استفاده کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرده می‌توان از قوانین نقل و انتقالاتی NBA در فصل نقل و انتقالات فوتبال استفاده کرد.
به گزارش فوتبالی، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: پیشنهادی برای فصل نقل و انتقالات نداده‌ام اما انتظار دارم که فصل نقل و انتقالات مانند NBA سپری شود. مطمئنم باشگاه‌ها برای امضای قراردادهای جدید مشکلات زیادی خواهند داشت. بنابراین به دلیل درآمد‌های کمتر با خلاقیت داشته باشیم و از قوانین ورزش‌های آمریکایی استفاده کنیم. یعنی قراردادهای قرضی طولانی مدت دو یا سه ساله.
پاراتیچی در ادامه درباره آینده بازیکنان یووه و مسئله تمدید قرارداد گفت: جان لوئیجی بوفون و جورجو کیه‌لینی به عنوان بازیکن تیم در سال آینده حضور خواهند داشت و به زودی قراردادی جدید امضا می‌کنند. همچنین در حال کار بر روی تمدید با دیبالا هستیم. معاوضه آرتور ملو و پیانیچ؟ ما با بارسلونا مانند بسیاری از باشگها‌های دیگر صحبت می‌کنیم زیرا تابستان پیش رو بسیار خاص است و نیازمند به ایده‌های جدید در رابطه با معاوضه بازیکنان هستیم.
پاراتیچی درباره احتمال بازگشت پل پوگبا به یوونتوس گفت: او بازیکنی فوق‌العاده است و او را به عنوان یک قهرمان می‌شناسیم اما برخی مسائل پس از کرونا تغییر کرده زیرا اکنون باشگا‌ه‌های کمی قادر به پرداخت دستمزد او هستند.

1101