مظاهری نامزد عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶

مظاهری نامزد عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نامزد عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ از نگاه کاربران شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) قصد دارد تیم منتخب چهار سال اخیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به انتخاب کاربران انتخاب کند.

AFC امروز (یکشنبه) نظرسنجی بهترین دروازه‌بان مسابقات در سال 2016 منتشر کرد که نام محمدرشید مظاهری، دروازه‌بان وقت ذوب‌آهن در آن دیده می‌شود. او در 8 بازی 5 گل خورد و در 5 بازی دروازه خود را بسته نگه داشت. مظاهری 85.3 درصد مهار توپ داشت و رتبه نخست را در میان دروازه‌بانانی با حداقل 8 مسابقه کسب کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره مظاهری نوشت: همراه با لخویا که اکنون الدحیل نامیده می‌شود، ذوب‌آهن مستحکم‌ترین خط دفاع را در مرحله گروهی داشت و در شش بازی تنها دو گل خورد. این عملکرد بیشتر به‌خاطر نمایش چشمگیر محمدرشید مظاهری در دروازه ذوب‌آهن بود. کسی که یک دروازه‌بان برجسته در مرحله نخست مسابقات بود.

ذوب‌آهن در مرحله یک‌هشتم نهایی با شکست مقابل العین حذف شد، اما مهارهای مظاهری جلوه‌ای ماندگار از او به جای گذاشت.

خالد عیسی از العین امارات، ایگناتی نستروف از لوکوموتیو ازبکستان، شوساکو نیشیکاوا از اوراوارد دایموندز ژاپن و ودران جانجتویچ از اف‌سی سیدنی استرالیا، سایر نامزدهای عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 هستند.

9697