مدیرعامل فجر سپاسی: جلالی راد سرباز است به هیچ تیمی نمی‌تواند برود

مدیرعامل فجر سپاسی: جلالی راد سرباز است به هیچ تیمی نمی‌تواند برود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: اگر ما جلالی راد را نخواهیم می تواند به نیروی زمینی یا عقاب برود.

به گزارش فوتبالی، عبدالرسول فلاح‌زاده در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط تیم فجر سپاسی اظهارداشت:در حال حاضر لیگ به صورت یکپارچه تعطیل است و تمرین نداریم. بازیکنان به صورت اختصاصی زیر نظر کادر فنی در خانه‌هایشان تمرین می‌کنند.

وی در رابطه با برگزاری یا تعطیلی لیگ برتر عنوان کرد: برای ما سلامتی مردم مهم است ما یک وظیفه انسانی داریم که با این ویروس مقابله کنیم همه مردم در تلاش هستند که این ویروس را از بین ببرند. من نمی‌دانم چرا یک عده اصرار به برگزاری این مسابقات می‌کنند. برای برگزاری مسابقات ما باید سوار هواپیما شویم به هتل برویم با اصحاب رسانه رودرو شویم و در معرض برخوردها قرار بگیریم. فکر می‌کنم گزارش‌ها به ستاد کرونا درست داده نمی‌شود. باشگاه‌ها تیم پزشکی قدرتمند ندارند. پزشک‌هایی که در اختیار تیم‌ها قرار دارد فقط می‌توانند در زمین مشکلات بازیکنان را رفع کنند. هر تیمی که ادعا می‌کند با تیم پزشکی‌اش می‌تواند با ویروس کرونا مقابله کند دروغ می‌گوید. همه تیم‌ها از بودجه دولتی مستقیم یا غیرمستقیم ارتزاق می‌کنند. نمی‌دانم این چه اصراری است برای ادامه این مسابقات.

وی افزود: با برگزاری مسابقات هر مشکلی برای جوانان تیم‌ها رخ دهد، به عهده فدراسیون فوتبال است. شاید نتوانیم با تصمیم آنها مقابله کنیم ولی می‌توانیم خودمان تصمیم بگیریم اگر بخواهند مسابقات را با این حالت برگزار کنند ما شرکت نمی‌کنیم. شاید خیال آنهایی که می‌گویند ما باید حتماً صعود کنیم راحت شود. وضعیت استان‌ها را باید نگاه کنیم، من بازیکن سرباز دارم و می‌ترسم آنها را به میدان بفرستم. 30 سال در فوتبال هستیم و این اصرارهای بی‌منطق را متوجه نمی‌شوم.ما تابع قانون هستیم اگر خود ستاد کرونا گزارش دهد ما از آن تبعیت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در خصوص جلالی راد دروازه‌بان این تیم که مورد استقبال پرسپولیس قرار گرفته است،‌ گفت: جلالی راد دروازه‌بان بسیار خوبی است، 6 ماه است از خدمت سربازی‌اش گذشته و یکسال و نیم دیگر در خدمت او هستیم. اگر ما او را نخواهیم به زمینی و ملوان هم می‌تواند برود عقاب شیراز هم تیم همشهری‌مان هم می‌تواند جلالی راد را جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: در بعضی از تصمیمات هزینه‌های بسیار سنگینی پس می‌دهیم این بیماری در کل ایران فراگیر است باید 16 استانی که در لیگ یک فعال هستند را بررسی کنند و بعد تصمیم شروع لیگ را بگیرند.

7655