سخنگوی فدراسیون پزشکی - ورزشی: در مورد فوتبال همچنان تصمیم گیری قطعی نیست

سخنگوی فدراسیون پزشکی - ورزشی: در مورد فوتبال همچنان تصمیم گیری قطعی نیست

پایگاه خبری فوتبالی-ستاد مقابله با کرونا در ورزش فردا جلسه‌ای برگزار خواهد کرد و احتمالا درباره شروع تمرینات و لیگ تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان و البته کشورمان تمامی رویدادها و فعالیت‌های ورزشی به حالت تعلیق درآمد.

مسابقات لیگ برتر و تمرینات فوتبال هم تعطیل شد این در حالی است که برخی از باشگاه‌ها خواستار برگزاری لیگ و برخی هم خواستار تعطیلی لیگ برتر شده‌اند. قرار است جلسه ستاد مقابله با کرونا روز دوشنبه برگزار شود و این شرایط را مورد بررسی قرار دهد.

رضا سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی - ورزشی در این باره گفت: ما درخواست‌های مختلفی از باشگاه‌ها داشته‌ایم اما این موضوع بستگی به وضعیت بیماری در کل کشور و نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد. باید ببینیم در جلسه امروز چه تصمیمی گرفته خواهد شد اما اولویت سلامتی ورزشکاران است.

وی افزود: ما روز دوشنبه با برگزاری جلسه درباره همه رشته‌های ورزشی صحبت می‌کنیم اما معلوم نیست تصمیم قطعی درباره شروع لیگ فوتبال فردا گرفته شود یا خیر.

به گزارش فوتبالی مسئولان ورزش کشور پیشنهادات خود را درباره از سرگیری تمریناتی المپیکی‌ها ارائه کرده‌اند که باید دید فردا ستاد چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش تمامی فعالیت‌های ورزشی را تا پایان اردیبهشت تعطیل اعلام کرده است.

7655