گودین: بهترین گلی که زده‌ام؟ گل به بارسلونا در نیوکمپ!

گودین: بهترین گلی که زده‌ام؟ گل به بارسلونا در نیوکمپ!

پایگاه خبری فوتبالی – گودین بهترین گل خود را گل به بارسلونا در نیوکمپ می‌داند.
به گزارش فوتبالی، دیگو گودین در سال ۲۰۱۴ توانست مقابل بارسلونا و در آخرین بازی فصل لالیگا در نیوکمپ گلزنی کند تا اتلتیکو مادرید قهرمان شود. این بازیکن اروگوئه‌ای در یک لایو اینستاگرامی گفته: بهترین گلی که به ثمر رساندم قطعا گل مقابل بارسلونا بود که باعث شد قهرمان شویم. لحظات فوق‌العاده‌ای در اتلتیکومادرید داشتم اما این گل برای من و فکر کنم برای هواداران اتلتیکو مادرید بهترین لحظه بود.
گودین درباره مربی سابق دیگو سیمئونه گفته: ال‌چولو یک مربی کامل است و من همیشه این مسئله را در دورانی که در اتلیتکو مادرید حضور داشتم گفته‌ام. او کارهای تاکتیکی زیادی انجام می‌دهد و زمانی که می‌خواهد برای بازی آماده شود بسیار باهوش رفتار می‌کند. او برای آماده‌سازی یک استعداد ذاتی دارد و رابطه خاصی بین تیم و هواداران ایجاد می‌کند. او مانند یک رهبر ارکستر است.
بازیکن فعلی اینترمیلان درباره شایعه بازگشتش به اتلتیکو مادرید گفت: در این رابطه از من زیاد سوال می‌شود. من از دوران حضورم در مادرید بسیار لذت برم و شکی در آن نیست اما آن دوران تمام شده و من در حال گذراندن تجربه‌ای جدید در اینترمیلان هستم. رشد می‌کنم و یاد می‌گیرم. به عنوان بازیکن به اتلتیکو مادرید برنمی‌گردم اما با پست دیگری... باید ببینیم چه پیش می‌آید اما به هر صورت همیشه یک هوادار اتلتیکو مادرید خواهم ماند.

1101