نظر کلانی درباره رسول‌پناه

نظر کلانی درباره رسول‌پناه

پایگاه خبری فوتبالی-  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مهدی رسول‌پناه» به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان کمک و حمایت خواست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «حسین کلانی» با اشاره به  جلسه «مهدی رسول‌پناه» با پیشکسوتان پرسپولیس افزود: پیشکسوتان به عنوان دلسوزترین افراد با تاریخ پرسپولیس آشنا هستند. رسول پناه هم در جلسه با پیشکسوتان از آنها کمک و حمایت خواست. ما هم به عنوان پیشکسوت از کسانی که دلسوزانه برای پرسپولیس کار کنند حمایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در طول تمام این سال‌ها هیچ مدیری اختیار تام از خود نداشته است تا کارها را پیش ببرد و خط قرمزهایی داشته است. ما هر کسی را که ببینیم برای باشگاه کار خواهد کرد و مدیر خوبی است را حمایت خواهیم کرد چرا که برای پیشکسوتان موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهم تر است. حرف‌های رسول پناه را شنیدیم. او برنامه‌های خوبی داشت و امیدوارم که بتواند آنها را عملی کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیشکسوتان هم در مقابل اعلام آمادگی کردند تا بتوانند بدون هیچ چشم داشتی به باشگاه کمک کنند و نقطه نظراتشان را بیان کنند.

وی در رابطه با اینکه خیلی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم هستند، گفت: پرسپولیس روی ریل موفقیت قرار دارد و نباید عناصر این موفقیت را به همین راحتی از دست بدهد. درست است که نام پرسپولیس از هر بازیکن دیگری بزرگ تر است اما بازیکن هم در برخی مواقع حق دارد و این وظیفه باشگاه است که حق و حقوق آنها را پرداخت کنند.

کلانی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس قابل احترام هستند و نباید باعث نگرانی هواداران شوند باشگاه هم در مقابل وظیفه دارد که به تعهدات خود عمل کند. امیدوارم که با حل این مشکل تمام عناصر موفقیت پرسپولیس حفظ شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد احتمال تغییرات در مدیریت باشگاه هم خاطرنشان کرد: مدیریت‌های مقطعی باعث شده تا بدهی زیادی روی دوش باشگاه انباشته شود. امیدواریم هر مدیری که می‌آید زمان کافی را برای اجرای برنامه‌هایش داشته باشد.

1984