مرادی: حکمی برای کسر امتیاز از پارس جنوبی وجود ندارد/ تمرین دسته‌جمعی نمی‌کنیم

مرادی: حکمی برای کسر امتیاز از پارس جنوبی وجود ندارد/ تمرین دسته‌جمعی نمی‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مراد مرادی، سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت که حکمی برای کسر امتیاز از تیم فوتبال این باشگاه وجود ندارد و او همه را به خدا واگذار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مراد مرادی درباره حکم صادر شده علیه باشگاه پارس جنوبی جم با شکایت ایزد سیف‌الله‌پور، مالک هتل یزدان اظهار داشت: تیم ما با بهترین بازیکنان، بهترین روحیه و بهترین تمرین در آسایش به کارش ادامه می‌دهد و از هجمه‌های وارد شده تعجب می‌کنم. ما تنها تیمی بودیم که دریافتی بازیکنان را در این فصل به 50 درصد رساندیم و مشکلی نداشتیم. بدهی ما به هتل یزدان به فصل گذشته مربوط می‌شود و ما امسال با جای دیگری قرارداد داریم که آن را به موقع پرداخت می‌کنیم. 

وی با اشاره به نشست برگزار شده میان او و شاکی پرونده در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما در دفتر بهاروند و با حضور طالقانی با سیف‌الله‌پور جلسه داشتیم و چند بار تلفنی هم با او صحبت کردم که با هم به توافقاتی رسیدیم. نمی‌دانم این چه موضوعی است که رسانه‌ای شده و چه چیزی را دنبال می‌کنند. ما همه را به خدا واگذار می‌کنیم.

«در حکم صادر شده علیه ما، چیزی تحت عنوان کسر 6 امتیاز از تیم نیامده است.»، سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تعهداتی دارد و خیلی بدهکار است، البته این بدهی‌ها به قبل از زمان من مربوط می‌شود اما بازیکنان پیشین علیه باشگاه رای می‌گیرند و مسئولان باید کمک کنند تا با تسویه این بدهی‌ها از بحران عبور کنیم.

مرادی درباره پاس نشدن چک باشگاه پارس جنوبی در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به تسنیم گفت: در کمیته وضعیت چک تضمینی گذاشتیم که انشاءالله نشستی با نورشرق خواهیم داشت تا راهکاری برای خروج از این شرایط پیدا کنیم. بازیکنان پیشین هم برای تیم به میدان رفته‌اند و حق دارند که پول‌شان را بخواهند. مجلس تصویب کرده که وزارتخانه‌ها تیمداری نکنند و مدیران قبلی هم پولی نداشته‌اند. باید چاره‌ای پیدا کنیم تا این تیم مردمی و ریشه‌دار به کارش ادامه دهد.

وی درباره زمزمه‌هایی درخصوص آغاز تمرینات برخی ایم‌ها به‌صورت پنهانی و اینکه گفته می‌شود تمرینات پارس جنوبی قرار است از روز سه‌شنبه از سر گرفته شود، بیان کرد: تیم ما تنها به‌صورت سایبری تمرین می‌کند و به قوانین احترام می‌گذارد. تا زمانی که اعلام نشود چه زمانی مجاز به شروع تمرینات هستیم، تمرینی به‌صورت دسته‌جمعی نخواهیم داشت.

9697