همه‌چیز درباره تیمو ورنر؛ توربو آلمانی

همه‌چیز درباره تیمو ورنر؛ توربو آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی – مجله ورد ساکر در جدیترین شماره خود زندگی حرفه‌ای تیمو ورنر را بررسی کرده است.
به گزارش فوتبالی، داستان فوتبالی تیمو ورنر با ارسال یک فیلم از توانایی‌هایش به آکادمی اشتوتگارت آغاز شد. در سن ۱۳ سالی. او از همان ابتدا سرعت بی‌نظیر خود را نشان داد و در نهایت به تیم محبوب دوران کودکی‌اش پیوست. خودش می‌گوید: از وقتی که چشم باز کردم در استوتگارت حضور داشتم.
ورنر تقریبا در تمام رده‌های سنی برای آلمان بازی کرده. برای زیر ۱۷ ساله‌ها ۱۶ گل در ۱۸ بازی زده و برای زیر ۱۹ ساله‌ها ۹ گل در ۱۱ بازی. او در اولین بازی خود برای تیم زیر ۱۵ سال آلمان هم حضور داشت و ۵-۱ لهستانی‌ها را له کرد. او با حضور در زمین چمن در سن ۱۷ سالگی جوان‌ترین بازیکن تاریخ اشتوتگارتی‌ها شد و کمی بعد هم جوان‌ترین گل‌زن تاریخ این تیم. در سپتامبر ۲۰۱۳. بازی مقابل اینتراخت.
«توربو ورنر» از کودکی با جاشوا کیمش روابطی صمیمانه داشته و به همراه سرژ گنبری، سه تفنگدار آکادمی اشتوتگارت شده بودند تا در نهایت راهشان از هم جدا شد. گنبری و کیمیش در بایرن می‌درخشند و تیمو هم پیراهن لایپزیگ را بر تن می‌کند.
۱۱ بازی برای تیم ملی انجام داده و ۱۱ گل زده. خارج از مسائل فنی هم اخلاق او زبانزد خاص و عام است. او در بازی مقابل شالکه در دسامبر ۲۰۱۶ یک پنالتی برای تیمش گرفت اما پس از بازی از داور عذرخواهی کرد.
مدیر لایپزیگ درباره او می‌گوید: تیمو آن‌قدر سریع است که وقتی کلید لامپ را می‌زند، قبل از خاموشی لامپ به تخت خوابش رسیده! ورنر در ۴ فصل گذشته ۸۸ گل برای لیپزیگ به ثمر رسانده و چشم‌ها را به خود خیره کرده. او حالا هدف نقل و انتقالاتی بسیاری از تیم‌ها است.

1101