فخرالدینی: قهرمان شدن پرسپولیس قطعی نیست/ تمدید قرارداد الهامی بهترین تصمیم بود

فخرالدینی: قهرمان شدن پرسپولیس قطعی نیست/ تمدید قرارداد الهامی بهترین تصمیم بود

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: قهرمان اعلام کردن پرسپولیس در صورت نیمه کاره ماندن مسابقات لیگ برتر منطقی نیست.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، میلاد فخر الدینی با اشاره به تعطیلی دو ماهه مسابقات لیگ برتر و دوری بازیکنان از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی گفت: شرایط واقعا سخت است و بازیکنان هم از فرم مطلوب بدنی خارج شده‌اند. تمرین انفرادی قابل قیاس با تمرین گروهی نیست و باید دید این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اگر هم قرار است لیگ ادامه پیدا کند امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق انجام ادامه بازی‌های لیگ برتر است؟» عنوان کرد: اگر با این وضعیتی که پیش آمده است، ادامه بازی‌ها انجام شود، لیگ برتر کیفیت گذشته را نخواهد داشت. در این صورت نهایتا می‌خواهند سه هفته به تیم‌ها فرصت آماده‌سازی بدهند که این فرصت بسیار کم است، این در حالی است که بازیکنان از تمرینات گروهی و بازی‌های رسمی دو ماه دور بوده‌اند. فکر می‌کنم بهتر است لیگ را تمام کنند و چهار تیم بالای جدول را به عنوان نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان معرفی کنند.

فخرالدینی در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت نیمه‌کاره ماندن لیگ برتر نباید تکلیف قهرمان و سقوط‌کننده‌ها روشن شود؟» تصریح کرد: 10 هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. خیلی از تیم‌ها 10 امتیاز جلو بودند ولی در نهایت قهرمانی را از دست دادند. در فوتبال ایران بازی‌های آسان، سخت‌تر از بازی‌های سخت است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. طبیعتا دیگر مدعیان هم برای قهرمانی شانس دارند و 9 بازی کم نیست. من معتقدم قهرمان شدن پرسپولیس قطعی نیست و در پایین جدول هم نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.

مدافع تراکتور در ارتباط با تمدید قرارداد ساکت الهامی با این تیم گفت: در فوتبال هر تیمی از لحاظ بازیکن و مربی ثبات داشته باشد، شانس زیای برای موفقیت خواهد داشت. من فکر می‌کنم تمدید قرارداد الهامی بهترین تصمیم بود و امیدوارم تراکتور فصل آینده بهترین نمایش را داشته باشد.

9697