معاون وزارت ورزش؛ مدیریت پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد

معاون وزارت ورزش؛ مدیریت پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه خبرگزاری مهر با مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش را برایتان انتخاب کردیم:

  • زمان طرح درخواست برای اخذ امتیاز میزبانی جام ملتها ، الان بود و فدراسیون هم از آن استفاده درست را بُرد. طرح این درخواست و نتیجه گرفتن از آن اتفاق خوبی برای ورزش و فوتبال ایران است به خصوص اینکه وضعیت زیرساخت ها و استادیوم های کشور به گونه ای است که همیشه برای برگزاری رویدادهای بین المللی مانند لیگ قهرمانان تاییدیه لازم را گرفته است. از نظر حمل و نقل و هتلینگ و دیگر مسائل هم مشکلی نداریم.
  • همان زمان که  مشکل میزبانی برای تیمهای ایرانی و مسابقات‌شان در لیگ قهرمانان مطرح شد، متوجه تیم ملی و رقابت هایش نبود. حالا هم کلاً موضوع حل و فصل شده و دیگر خطری از این حیث وجود دارد.
  • سیاست کلی وزارت ورزش کسب میزبانی حداکثری و به خصوص بزرگ است. فعلاً فقط طرح درخواست شده و در مرحله اولیه هستیم، پیگیری های لازم در این زمینه باید از کانال خود فدراسیون انجام شود اما وقتی موضوع به مرحله حاکمیت و نقش آن رسید، وزارت ورزش هم وارد عمل می شود. قاعدتاً در راستای پیشنهاد مطرح شده و برای بررسی و تکمیل مذاکرات از طرف AFC تیمی به ایران سفر خواهد کرد. وزارت ورزش آن زمان ورود لازم را برای رایزنی خواهد داشت.
  •  میان اعضای هیات مدیره پرسپولیس شکافی نیست، آنها کارشان را مشترک و هماهنگ با هم و برای حل و فصل مسائل مالی انجام می دهند. از آشفتگی هم که شما می گویید، خبری نیست. رسول پناه به عنوان سرپرست کارش را انجام می دهد و دیگر اعضا هم همینطور؛ اصلاً چطور در تیمی که ۱۰ امتیاز از دیگرتیم ها جلوتر است و صدرنشین است، می تواند آشفتگی وجود داشته باشد؟
  • الان هیچ مشکل قانونی در مورد فعالیت هیات مدیره پرسپولیس وجود ندارد. وزارت ورزش در تکمیل ترکیب هیات مدیره این باشگاه اصراری بر عجله ندارد، اصرار ما بر انتخاب خوب است. هر زمان انجام شد، اعلام می کنیم.


    1984