آگوئرو: فوتبالیست‌ها از کرونا می‌ترسند؛ امیدوارم یک واکسن ساخته شود

آگوئرو: فوتبالیست‌ها از کرونا می‌ترسند؛ امیدوارم یک واکسن ساخته شود

پایگاه خبری فوتبالی – سرخیو آگوئرو اعلام کرد بسیاری از فوتبالیست‌ها نسب به کرونا حساس شده‌اند و از آن می‌ترسند.
به گزارش فوتبالی و به نقل از بی‌بی‌سی، سرخیو آگوئرو در جدیدترین گفت و گوی خودگفته: بیشتر بازیکنان نسبت به ویروس کرونا حساس شده‌اند و می‌ترسند. زیرا خانواده دارند، بچه دارند، بچه کوچک و پدر و مادر دارند. وقتی به بازی‌ها برگردیم تصور می‌کنم که خیلی تحت فشار باشیم. خیلی مراقب خواهیم بود و وقتی کسی بیمار شود فکر می‌کنیم چه پیش خواهد آمد؟
مهاجم آرژانتینی تیم منچسترسیتی در ادامه گفت: امیدوارم یک واکسن پیدا شود. آن‌وقت همه چیز تمام می‌شود. گفته‌اند که ممکن است بعضی‌ها مبتلا شده باشند اما علائمی نداشته باشند. بنابراین ما در خانه مانده‌ایم. ممکن است آلوده شوید اما چیزی از آن نفهمید.
آگوئرو درباره پوشیدن ماسک در هنگام فوتبال و حضور در زمین چمن گفت: ماسک روی صورت از بین می‌رود و در بازی‌ها طبیعی نیست. متوجه هستم که چرا مردم نسبت به ادامه دادن فوتبال ناامید هستند. این مسئله باید در زمان مناسب و به شکلی معقول انجام شود تا همه ایمن باشد. می‌گویند در کنار زمین تمرین آمبولانس وجود داشته باشد اما انصاف است که چنین امکاناتی را از مسئولین و کارکنان زحمت کش بگیریم؟ همه در موقعیت‌هایی مختلف قرار دارند. من در خانه فرزند دارم و نمی‌خواهم سلامتی‌شان به خطر بیفتد. بعضی از فوتبالیست ها هم کودکانی تازه متولد شده دارند که مستعد گرفتن این بیماری هستند.


1101