فابرگاس: نیمار در سطح رونالدینیو قرار دارد!

فابرگاس: نیمار در سطح رونالدینیو قرار دارد!

پایگاه خبری فوتبالی – فابرگاس معتقد است نیمار سطحی برابر با رونالدینیو دارد.
به گزارش فوتبالی، سسک فابرگاس در جدیدترین گفت و گوی خود به مارکا گفته: نیمار بی‌نظیر است و حالا کیفیتی در حد رونالدینیو دارد. او یک سوپر استار است و می‌تواند هر زمانی که دلش بخواهد تفاوت‌ها را رقم بزند. چند وقتی از بازی در کنار او گذشته اما او اخیرا در دو بازی موناکو مقابل پاریسن ژرمن ما را کشت!
فابرگاس در ادامه گفت: مسی و سوارز و دیگر بازیکنان دوست دارند او در تیم‌، کنارشان باشد زیرا در حال حاضر نیمار می‌تواند با یک پاس یا دریبل گره یک بازی را باز کند.
هافبک سابق تیم بارسلونا درباره اخلاق نیمار خارج از زمین گفت: او همه‌چیز را برای بهترین بودن دارد و بیرون از زمین هم پسر خوبی است. او مانند یک کودک است. همیشه خوشحال و در حال لذت بردن از زندگی.
فابرگاس آخرین بار در سال ۲۰۱۴ در بارسلونا بازی کرد که در ان فصل اتلتیکو در روز آخر قهرمانی را در نیوکمپ به دست آورد. او در این رابطه می‌گوید: جدایی من با بازی مقابل اتلتیکو در خاطر مانده است. در آن زمان من جزء ترکیب اصلی تاتا مارتینز بودم و بیشترین بازی در یک سال را انجام دادم. تقریبا ۶۰ بازی. ژاوی بازی نکرد و من جای او را در ترکیب گرفتم. ما لیگ را از دست دادیم. یک گل ما بابت آفساید قبول نشد که من واقعا در آن صحنه تاثیری نداشتم. همه‌چیز می‌توانست برای من تغییر کند اگر آن‌جا می‌ماندم اما چیزهای کوچکی مثل از دست دادن لالیگا در نیوکمپ باعث شد تا من به فکر جدایی باشم.

1101