شایعات عجیب در مورد مدیریت آکادمی پرسپولیس

شایعات عجیب در مورد مدیریت آکادمی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آکادمی پرسپولیس همچنان یکی از پرحاشیه‌ترین و پرخبرترین ارگان‌های زیرنظر این باشگاه است و هر روز اخبار عجیبی از آن مخابره می‌شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، آکادمی پرسپولیس در این سال‌ها پر از خبرهای عجیب بوده و شرایطی داشته که نمی‌توان به سادگی از کنارش عبور کرد. به تازگی، اخباری مربوط به احتمال ایجاد تغییرات در آن هم به گوش می‌رسد. 

در حال حاضر محمد پنجعلی مدیریت آکادمی را برعهده دارد اما او از شرایط اصلا راضی نیست. پنجعلی ماه‌هاست که بدون پول کار می‌کند و تنها واریزی به حساب آکادمی، همان 10 درصد از قراردادها بود که اواخر اسفند به حساب بازیکنان و مربیان واریز شد. 

حالا خبر رسیده شاید یکسری تغییر در بدنه مدیریتی آکادمی شکل بگیرد و باشگاه مجبور به قطع همکاری با پنجعلی شود. حتی این شایعه هم به راه افتاده که از سوی برخی افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس، به تعدادی افراد متمول پیشنهاد شده در صورت حمایت مالی از باشگاه، می‎توانند مدیریت آکادمی را برعهده بگیرند که اگر این شایعات صحت داشته باشد، جایگاه پنجعلی به خطر می‌افتد.

به هر حال در این روزها، اخبار و شایعات زیادی در مورد تغییر در آکادمی به گوش می‌رسد اما نمی‌دانیم این بحث‌ها به کجا می‌کشد و تا چه حد واقعی است. 

4344