پروین و دادگان از اول هم گزینه وزارت برای پرسپولیس نبودند

پروین و دادگان از اول هم گزینه وزارت برای پرسپولیس نبودند

پایگاه خبری فوتبالی- نام دو چهره مطرح فوتبال کشورمان برای حضور در جمع مدیران باشگاه پرسپولیس به گوش رسید، اما این موضوع از ابتدا صحیح نبود. 

به گزارش فوتبالی، به نقل از میزان، طی روز‌های گذشته نام علی پروین و محمد دادکان بار‌ها به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به گوش رسید و برخی این شایعه را مطرح کردند که پروین و دادکان قرار است با شرایطی خاص و مطلوب به این باشگاه برگردند تا به پرسپولیس در بخش مدیریتی کمک کنند.

بعد از این شایعات، دوباره این طور مطرح شد که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان کاملا مخالف حضور این دو چهره است و آنها برای ورود به باشگاه، با چراغ قرمز وزیر مواجه شده‌اند.

در همین زمینه، یک منبع آگاه نزدیک به وزارت ورزش به خبرنگار میزان گفت: ما نمی‌دانیم چه کسی این اخبار را مطرح کرده و منشا و منبع اصلی خبر حضور پروین و دادکان کجاست. واقعیت این است که از همان ابتدا هم قرار نبود پروین و دادکان به پرسپولیس اضافه شوند و از آنجا که هرگز صحبتی از حضور این دو چهره در هیئت مدیره نبوده، وزیر هم تا به حال در این خصوص کوچک‌ترین فکری نکرده چه برسد به اینکه تصمیم بگیرد و با حضور آنها مخالفت کند.

7413