امامعلی: برای تلویزیون بد است که کارشناسش بازی‌ها را ندیده نظر بدهد

امامعلی: برای تلویزیون بد است که کارشناسش بازی‌ها را ندیده نظر بدهد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پیکان درباره برخی اتفاقات رخ داده طی فصل اخیر و شرایط این باشگاه برای فرار از سقوط توضیح داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فراز امامعلی، مهاجم تکنیکی پیکان که در این فصل نمایش موفقی در بخش هجومی تیمش ایفا کرده درباره شرایط این تیم در روزهای تعطیلی و نامشخص بودن وضعیت لیگ گفت: فعلا با توجه به تعطیلی لیگ از امکاناتی که زمین کوچک نزدیک خانه مان هست استفاده می کنم. تمرینات اختصاصی دیگری نیز در خانه انجام می دهم تا به امید خدا اگر بازی ها استارت خورد از نظر بدنی چندان عقب نمانیم. 

مهاجم پیکان در ادامه گفت: نمی توان کاری کرد و در تمام دنیا وضعیت اینطور است. تیم‌هایی که بخواهند تمرین کنند برخورد می شود و ما هم تمرینی نداشتیم. باید تحمل کنیم تا تمرینات شروع شود و فشاری که تمرین گروهی می آورد نمی توان با انفرادی مقایسه کرد. مجبوریم اختصاصی تمرین کنیم تا از نظر بدنی خودمان را آماده نگه داریم اما مطمئنا فاصله زیادی با تمرینات گروهی و اختصاصی دارد و دل همگی ما برای تمرین گروهی و فوتبال تنگ شده است. 

فراز امامعلی در خصوص اینکه اوقات فراغت خود را در تعطیلی لیگ به چه شکل پر می‌کند صحبت‌های دیگری نیز مطرح کرد و گفت: همانطور که گفتم بعد از تمرینات اختصاصی و سرگرم شدن با فضای مجازی یکی از سرگرمی‌های دیگر مربوط به دیدن تلویزیون است اما من یک انتقاد هم به عنوان یک کوچکتر به برخی برنامه‌ها دارم. به طور مثال در چند وقت اخیر یک برنامه تلویزیونی اقدام به انتخاب برترین‌ها کرده که جای حرف و حدیث زیادی وجود دارد و به نظر می‌رسد با تمام احترامی که برای پیشکسوتان و کارشناسان برنامه قائل هستم انگار بازی‌ها را ندیده‌اند و بازیکنان را نمی‌شناسند. برای پیشکسوتان احترام قائل هستم اما امیدوارم فنی تصمیم بگیرند و بازی ها را حداقل ببینند. آقای ایکس چطور مثلا باید در این لیست باشد در شرایطی که فقط به اسم او نگاه کردند و فقط می توانم بگویم بازی ها را ندیده بودند.

امامعلی در واکنش به شایعه شروع تمرینات این تیم و اعتراضاتی که نسبت به آن شکل گرفته اینطور توضیح داد: اصلا این موضوع درست نیست. اگر تمرینی باشد باید در آن شرکت می کردم و در تهران حضور دارم ولی دعوتی به تمرین نشدم. خیلی دوست داشتم تمرین کنم اما زمین تمرینی ما ایرانخودرو است و استقبالی از سوی مدیران برای انجام تمرینات گروهی صورت نگرفته است و اگر اینطور بود که ما هم باید به تمرین دعوت می‌شدیم و قطعا ما هم منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ برای مشخص شدن زمان تمرینات هستیم. 


مهاجم پیکان در خصوص امیدواری‌اش برای بقای این تیم که اکنون در فاصله 9 هفته به پایان لیگ در قعرجدول حضور دارد گفت: اگر بازی ها برگزار شود همانطور که قبلا گفتم پیکان در لیگ خواهد ماند. ما یک سری شرایط و بدشانسی آوردیم که اکنون در جدول وضعیت خوبی نداشته باشیم. اگر بازی ها پیگیری شود استقبال می کنیم و به دنبال بقا خواهیم بود اگر نخواهد ادامه یابد نباید تیم های پایین جدول ضرر کنند. به بالای جدول کار ندارم و در پایین جدول شرایط متفاوت است و با چند برد قادر به تغییر جایگاه خواهیم بود و این پتانسیل را در تیم خودمان می بینیم.

یکی از اتفاقات جالب درباره باشگاه پیکان مربوط به چنل هواداری این باشگاه است که علیرغم اینکه هوادار زیادی ندارند با تعصب درباره آنها مطالبی به طنز و کری منتشر می‌کند و معمولا فراز امامعلی کاراکتر اصلی و سوژه آنهاست. این بازیکن درباره این موضوع می‌گوید: این چنل دو سه سال است که فعالیت می کند و ادمین های آن خیلی به من لطف دارند. در ارتباط نیستم با ادمین اما واقعا فوق العادست. ما هوادار نداریم اما این چنل بامزه است و واقعا انگار تعصب عجیبی دارند. من هم عضو آن هستم و واقعا برای خودمان هم این تعصب و کری خوانی عجیب و جالب است.

امامعلی در خصوص درگیری حاشیه‌ای اش با فرشاد احمدزاده در جدال با فولاد که با واکنش این بازیکن همراه شده بود گفت: مربی هایی که با آنها کار کردم کاملا می‌دانند من اصلا اهل بی ادبی نیستم و با کسی در جریان بازی درگیر نمی شوم. فرشاد احمدزاده بازی خوبی است و اما متاسفانه در آن شرایط ضربانش بالا بود و حرفی زد که مجبور به واکنش شدم. مشکلی نیست و فوتبال است.


مهاجم پیکان در واکنش به این سوال که پیشنهادات نیم فصل آیا تاثیری در عملکرد آنها بعد از مخالفت باشگاه با انتقال داشته گفت: حسین آقا (فرکی) خیلی با ما صحبت کرد در زمان حضورش روی نیمکت تیم ما. تاثیرگذار بود و قطعا اینکه تیم بزرگی پیشنهاد بدهد تمرکز بازیکنان را از دست داده و اینکه همش به این موضوع فکر کنی الان می توانستی در تیم صدرجدول و مدعی بازی کنی اما قعر هستی مشکل ایجاد می کند. اما مسلما ما به قراردادمان پایبند هستیم و برای حفظ این پیشنهادات باید بیشتر بجنگیم و اصلا در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و امیدوارم با عملکرد بهتر در پیکان بتوانیم به اهداف بزرگترمان نیز برسیم.

7413