واکنش‌ها در فرانسه؛ پاریسن‌ژرمن: احترام می‌گذاریم/ لیون: خسارت می‌خواهیم!

واکنش‌ها در فرانسه؛ پاریسن‌ژرمن: احترام می‌گذاریم/ لیون: خسارت می‌خواهیم!

پایگاه خبری فوتبالی – دو باشگاه پاریسن ژرمن و لیون واکنش‌های متفاوتی نسبت به اعلام پایان لیگ فرانسه بروز داده‌اند.
به گزارش فوتبالی، روز گذشته رسما اعلام شد لیگ فرانسه به اتمام رسیده و تیم پاریسن ژرمن قهرمان است و تیم‌های صعودکننده به لیگ‌های اروپایی و سقوط کننده به دسته‌های پایین‌تر هم مشخص شده‌اند اما واکنش‌ها به این خبر متفاوت بود.
ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاریسن ژرمن که از قهرمانی تیمش خوشحال است گفته: این قهرمانی را به مبارزان سلامتی و کسانی که هر روز در این جبهه تلاش می‌کنند تقدیم می‌کنیم. تعهد آن‌ها تحسین ما را به همراه داشته است. ما به تصمیم دولت احترام می‌گذاریم و از آن پشتیبانی می‌کنیم.
رئیس لیون که شانس حضور در رقابت‌های اروپایی را از دست داده اما اعتقاد دارد حق تیمش تضییع شده است. ژان میشل در یک گفت و گو اعلام کرده: نیس که در رده پنجم قرار داشت و به لیگ اروپا رسید تا اینجای فصل بازی‌های خانگی بیشتری داشته و تنها یک بار با پاریسن‌ژرمن بازی کرده است. این مسئله یک دزدی از ما است و ما به دنبال خسارتی به ارزش چندین میلیون یورو هستیم.
امروز هم در ادامه واکنش‌ها باشگاه لیون تقاضای خسارت و در یک بیانه اعلام کرده: روز سه‌شنبه پیشنهاد باشگاه برای ادامه لیگ را مطرح کردیم. پیشنهاد ما سیستم پلی‌آف بود تا در راستای بیانیه کمیته اجرای یوفا، بی‌طرفانه بودن و شفافیت را به همراه داشته باشد. حق اعتراض برای لیون با تصمیم جدید فدراسیون فوتبال فرانسه محفوظ است و ادعای خسارت خواهیم کرد. همچنین صمیمانه قهرمانه پاریسن‌ژرمن در لیگ ۱ و لوریان در لیگ ۲ را تبریک می‌گوییم.

1101