به مناسبت تولد بونوچی؛ موفق در زمین، ناکام در تربیت فرزند!

به مناسبت تولد بونوچی؛ موفق در زمین، ناکام در تربیت فرزند!

پایگاه خبری فوتبالی – لئوناردو بونوچی امروز ۳۳ ساله شد. بازیکن با سابقه یووه که البته نتوانسته فرزندش را طرفدار یوونتوس کند.
به گزارش فوتبالی، لئوناردو بونوچی بازیکن با سابقه یووه ۳۳ ساله شد. او فوتبال خود را از ویتربزه در استان لاتزیو در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد و در این سال‌ها در تیم‌هایی چون اینترمیلان، آث میلان و یونتوس بازی کرده است. او پس از ازدواج همیشه شماره ۱۹ را بر تن کرده زیرا تاریخ تولد همسرش نوزدهم است و تاریخ ازدواجش را هم نوزدهم می‌داند هرچند این اتفاق در هجدهم ژوئن رخ داده است.
بونوچی دارای دو فرزند است. پسر کوچک او متئو ۵ سال دارد اما در همان کودکی درگیر یک بیماری سخت بوده است. این بیماری ان‌قدر سخت بود که خود بونوچی تا مدت‌ها بی‌روحیه در زمین چمن حاضر شد تا در نهایت با بازیابی سلامتی متئو، لئوناردو توانست به روزهایی اوجش برگردد.
نکته جالب زندگی بونوچی، علاقه شدید پسر بزرگ او لورنزو به تیم رقیب یوونتوس یعنی تورینو است. لورنزو آن‌قدر به تورینو و آندرا بلوتی (مهاجم تورینو) و شادی مخصوص بعد از گلش علاقه دارد که پدر را مجبور کرده چند بار او را به استادیوم خانگی تورینو ببرد تا بازی این تیم را از نزدیک تماشا کند! لورنزو ۷ ساله در جریان یکی از جشن‌های قهرمانی یوونتوس هم حاضر نشده بود پیراهن یووه را بر تن کند تا به همراه پدر روی سکو حاضر شود و در نهایت با ناراحتی شدید که در تصویرهای تلویزیونی مشخص بود در کنار پدر وارد زمین چمن شد. او روی سکوی قهرمانی و در هنگامی که پدرش مدال می‌گرفت حتی یک لبخند هم نزد!

1101