جبیره: لیگ برتر فوتبال نباید ادامه پیدا کند/ سرانجام دریافتی‌مان به ۵۰ درصد رسید

جبیره: لیگ برتر فوتبال نباید ادامه پیدا کند/ سرانجام دریافتی‌مان به ۵۰ درصد رسید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با روندی که اکنون وجود دارد و با توجه به از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه لیگ هستم.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، رضا جبیره  در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. ما هم چاره‌ای نداریم و با توجه به برنامه تمرینی که کادرفنی در اختیار‌مان گذاشته به صورت اختصاصی و در خانه تمرین و تا حدودی آمادگی بدن‌مان را حفظ می‌کنیم.

وی درباره اینکه موافق تعطیلی یا ادامه لیگ است، تصریح کرد: همه باید تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم. ظاهرا قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود ولی آیا دیگر عوامل برگزاری یک مسابقه در خطر قرار ندارند؟ در هر تیم حدود 40 نفر عضویت دارند و باید برای برگزاری مسابقات به شهرهای مختلف سفر کنند. با ادامه این روند و از بین نرفتن بیماری کرونا، مخالف ادامه بازی‌ها هستم چون جان حتی یک انسان هم اهمیت دارد.  باید دید مسئولان در نهایت چه راهکارهایی را در نظر خواهند گرفت.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که پولی از طرف باشگاه به حساب بازیکنان واریز شده است؟ گفت: بله چند روز گذشته مبلغی در حدود 20 درصد از قراردادمان به حساب ما واریز شد و بالاخره دریافتی‌مان از باشگاه به 50 درصد رسید، اما این کار خیلی دیر انجام شد چون ما در این چند ماه با مشکلات مالی زیادی مواجه بودیم و شرایط سختی داشتیم. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه به زودی حل شود.

9697