حیدریه: لغو لیگ برای همه بازی برد – برد خواهد بود

حیدریه: لغو لیگ برای همه بازی برد – برد خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با توجه به وضعیتی که الان در آن قرار داریم، به نظرم به نفع همه است که لیگ را لغو کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، وحید حیدریه در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان و آینده مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که الان در آن قرار داریم، به نظرم به نفع همه است که لیگ را لغو کنند و این کار برد – برد برای همه است. لغو لیگ کمک می‌کند که سلامتی جامعه حفظ شود و کسی به خطر نیفتد.

وی در ادامه در خصوص حضورش در فولاد و کار با جواد نکونام، تصریح کرد: در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم و حالا خیلی خوشحالم که فولاد خوزستان را انتخاب کردم. جواد نکونام در عین حال که مربی جوانی است، باتجربه است و کار با او لذت‌بخش است. یک فصل خوب را با فولاد سپری کردم و واقعا اینجا موفق بودم. فولاد به فوتبال من خیلی کمک کرد و امیدوارم در آینده هم شرایط خوب پیش برود.

مدافع چپ تیم فوتبال فولادخوزستان پیرامون شرایط فعلی خود، افزود: فعلا در خانه تمرین می‌کنیم و به صورت انلاین با کادر فنی در ارتباط هستیم تا حداقل آمادگی جسمانی خود را حفظ کنیم. موضوع اینجاست که ما دو ماه است از شرایط مسابقات به دور هستیم و تمرین انفرادی اصلا نمی‌تواند جایگزین تمرین گروهی با تاکتیک و تمرینات پرفشار باشد.

حیدریه در پایان در مورد معضلات تمرین در قرنطینه، خاطرنشان کرد: ممکن است بازیکنان در تمرینات خانگی آسیب ببینند و امیدوارم این وضعیت هرچه زودتر تمام شود تا همه ورزشکاران و مردم به وضعیت عادی خود برگردند.

7413