قیمت اشکرینیار برای انتقال به منچسترسیتی مشخص شد

قیمت اشکرینیار برای انتقال به منچسترسیتی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی از تلاش برای جذب مارتین اشکرینیار مدافع اهل اسلواکی تیم اینتر خسته نشده است و حالا مطبوعات ایتالیا خبر می دهند که تیم ایتالیایی برای فروش وی 70 میلیون یورو طلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی 25 ساله مدتهاست که مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد و تیم انگلیسی می تواند او را بخرد. اشکرینیا در تابستان 2017 با 34 میلیون یورو از سمپدوریا به اینتر پیوست و حالا به نظر می رسد که با وجود بحران کرونا، قیمتش دو برابر شده است.

کالچیومرکاتو گزارش داده است که اینتر فقط در صورتی راضی به فروش اشکرینیار می شود که پیشنهادی بالاتر از مبلغ 70 میلیون یورو دریافت کند. با توجه به این که منچسترسیتی دو فصل از حضور در چمپیونزلیگ محروم شده و با تنبیهاتی از جانب کمیته فیرپلی مالی یوفا مواجه شده است، در حال حاضر مشخص نیست که آیا تیم انگلیسی در تابستان آینده حاضر به پرداخت این مبلغ برای خرید مدافع اهل اسلواکی خواهد شد یا نه.

اشکرینیار تا کنون 31 بازی ملی در کارنامه خود داشته است و در این فصل32 بازی رسمی برای نراتزوری ها داشته و از بازیکنان مهم تیمش است. باید دید که آیا در نهایت این مدافع راه ورزشگاه اتحاد و لیگ برتر انگلیس را در پیش می گیرد یا در سن سیرو می ماند.