آگوئرو: مسی، ته‌وز و ریکلمه در تیم رویایی من هستند

آگوئرو: مسی، ته‌وز و ریکلمه در تیم رویایی من هستند

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی گفت که مهمترین ویژگی سرمربی اسپانیایی تیمش جدیت اوست.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی یک لایو اینستاگرامی جالب با تیری آنری در صفحه رسمی پوما در دوران قرنطینه داشت که هر دو بازیکن در مورد خاطراتشان از گواردیولا گفتند. آگوئرو گفت:" مهمترین ویژگی پپ از نظر من جدیت اوست. بسیار جدیت دارد. گاهی از اوقات تمرینات برگزار می شوند و فکر می کنید که او آرامش دارد اما به هیچ وجه آرامش ندارد. همیشه می خواهد تیم طوری تمرین کند که انگار سر بازی هستیم. این نکته خوبی است و به آن عادت کرده ام. قبلا عادی تمرین می کردم و کمی از انرژی خودم را نگه می داشتم اما با حضور او در کل تمرین با جدیت حاضر می شوم و همین باعث شده تا خیلی پیشرفت کنم و بتوانم از نظر بدنی بهترین کیفیت را داشته باشم." که تیری انری که در بارسلونا با پپ کار کرده در جوابش گفت:"درست است، خیلی جدیت دارد."

آگوئرو در مورد شکستن آنری به عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ انگلیس هم صحبت کرد:" راستش به این قضیه فکر نمی کردم. همیشه سعی می کردم که در زمانی که فرصتش ایجاد می شد گل بزنم و بهترین عملکردم را داشته باشم. در بچگی با اوون همذات پنداری می کردم. دوستش داشتم چرا که خیلی سریع و چابک بود، شماره 10 را می پوشید و در خط حمله بازی می کرد. من با دیدنش فکر می کردم که من هم می توانستم به لیگ انگلیس بروم. من لیگ انگلیس را به لیگ اسپانیا ترجیح می دهم. جو فوتبال در انگلیس فوق العاده است و در همه بازیها استادیوم ها پر می شوند."

مهاجم آرژانتینی در این باره که اگر بخواهد یک تیم پنج نفره را چه کسی انتخاب کند ، گفت:" مسی، ته وز، مدافع مثل روگری که بتواند آنری را مهار کند و  مونو بورخوس درون دروازه. می توانم ریکلمه را هم به جای خودم در ترکیب قرار بدهم."