محمدی: تعطیلی لیگ نه به ضررمان بود نه به سودمان

محمدی: تعطیلی لیگ نه به ضررمان بود نه به سودمان

پایگاه خبری فوتبالی-  مدافع تیم ذوب‌آهن گفت: در تعطیلی لیگ برتر ما نه ضرر کردیم نه سودی بردیم، چون نه در کورس قهرمانی بودیم و نه خطر سقوط داشتیم. 

به گزارش فوتبالی، به نقل از میزان، هادی محمدی در خصوص شرایط تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: بازیکنان ما تمرینات را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند و هنوز اجازه تمرین گروهی به ما داده نشده است، در حال حاضر کادرفنی از طریق فضای مجازی تمرینات بازیکنان را زیر نظر دارد.

وی ادامه داد: هنوز هیچ تاریخی برای انجام تمرینات و شروع لیگ به ما اعلام نشده است البته چیزی که من شنیدم این است که از دو هفته دیگر تمرینات تیم‌ها آغاز خواهد شد حالا این خبر چقدر صحت دارد را نمی‌دانم، اما برای شروع مسابقات حداقل یک ماه نیاز به تمرین گروهی داریم.

مدافع تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه این تعطیلی به سود یا به ضرر ذوب‌آهن شد تصریح کرد: ما نه ضرر کردیم نه سودی بردیم، چون نه در کورس قهرمانی هستیم و نه خطر سقوط ما را تهدید می‌کرد، اما می‌خواهیم لیگ را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانیم.

محمدی درباره تفاوت کار با منصوریان و رادولوویچ هم اظهار داشت: سبک هر دو مربی با یکدیگر متفاوت است، تیم ما زمان منصوریان از لحاظ تاکتیکی جور دیگری بازی می‌کرد و با حضور رادولوویچ با تاکتیک جدیدی تیم بازی می‌کند، به نظر من هر دو مربی برای ذوب آهن زحمت کشیده‌اند. 

7413