هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو: او فقط از ۳ یا ۴ حرکت تکنیکی استفاده می‌کند

هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو: او فقط از ۳ یا ۴ حرکت تکنیکی استفاده می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن سابق منچستریونایتد که با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده، رونالدو برزیلی را بازیکن بهتری نسبت به او می‌داند.
به گزارش فوتبالی، مایکل سیلوستره، بازیکن سابق تیم منچستریونایتد که سابقه بازی در کنار کریستیانو رونالدو را در کارنامه خود دارد اعلام کرده رونالدو برزیلی بازیکن بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو بوده است.
سیلوستره در گفت و گو با شبکه تلویزیونی منچستر یونایتد گفته: رونالدو غیر قابل توقف بود. به او «ال فنومنو» به معنای پدیده لقب داده شد. من مقابل مسی بازی کرده‌ام و هم‌تیمی کریستیانو رونالدو بودم اما رونالدو لوئیز نازاریو چیز دیگری بود. شما می توانستید حرکات کریستیانو را حدس بزنید زیرا او تنها ۳ یا ۴ حرکت تکنیکی را در بیشتر دوران بازی اش استفاده می‌کرد اما رونالدو لوئیز نازاریو چیز دیگری بود.
مدافع فرانسوی تیم منچستر در ادامه با تمجید از رونالدو لوئیز نازاریو گفت: او در زمین، حرکت جدید اختراع می‌کرد و شما نمی‌توانستید با هدایت او به سمت راست یا چپ کاری انجام دهید زیرا از مخمصه فرار می‌کرد. رونالدو لوئیز نازاریو به هر ترتیب و از هر زاویه‌ای گل می‌زد. برخی اوقات تنها با یک پایش بازی می‌کرد اما  همچنان تمام مدافعان اروپا را پشت سر می‌گذاشت.
سیلوستره از سال ۹۹ تا ۲۰۰۸ در منچستر حضور داشت و سپس به آرسنال پیوست. او در سال ۲۰۱۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

1101