رشد فروش لباس زیر با مارک رونالدو از زمان پیوستنش به یوونتوس

رشد فروش لباس زیر با مارک رونالدو از زمان پیوستنش به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - از زمانی که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به یوونتوس رفته آمار فروش لباس زیر او نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی در تابستان 2018 برنابئو را ترک کرد که به نظر می رسد این انتقال از نظر فروش محصولاتش به سودش بوده است. شرکت دانمارکی که لباس زیر با برند رونالدو تولید می کند در این باره توضیح داده است :" فروش لباس زیر  با مارک رونالدو از زمان انتقالش به یوونتوس در سال 2018 افزایش پیدا کرده است."

مایکل آستروپ مدیر اجرایی کمپانی تولیدی لباس زیر JBS در این باره می گوید:"فروش محصولات رونالدو در ایتالیا به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. رونالدو اما امسال به ما اعلام کرده است که به خاطر شیوع ویروس کرونا نیازی نیست که به او هزینه ای بپردازیم و می توانیم به صورت رایگان از نام او روی محصولاتش استفاده کنیم. نمایندگان رونالدو به ما اعلام کرده اند که تا سال 2021 نیازی نیست که پولی پرداخت کنیم."

رونالدو اخیرا گفته است که قصد دارد درآمد حاصل از فروش لباس زیر خود را به افراد نیازمند و بحران زده در دوران کرونا اهدا کند و به خاطر بحران مالی به دنبال درآمد فروش محصولاتش نیست. رونالدو خودش نقش مدل را برای تولیدی لباس زیر مردانه با برند ایفا می کند. گفته می شود که 14 درصد از سود شرکت JBS به خاطر فروش محصولاتی با برند رونالدو بوده است.

کریستیانو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان است و سعی کرده با کمک های مالی به بیمارستان ها به مقابله با کرونا کمک کند.