بالوتلی: توتی هرگز از من معذرت خواهی نکرد

بالوتلی: توتی هرگز از من معذرت خواهی نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا گفت که فرانچسکو توتی به خاطر لگد زدن به او در فینال جام حذفی ایتالیا عذرخواهی نکرده است اما در عین حال گفت که از شرایطش در برشیا راضی است و قصد جدایی ندارد.

به گزارش فوتبالی اینتر در فینال جام حذفی ایتالیا فصل 10-2009 با نتیجه یک بر صفر مقابل رم پیروز شد اما بازی تحت الشعاع اخراج توتی قرار گرفت چرا که اسطوره رم به خاطر ضربه خشن به بالوتلی از میدان اخراج شد. با وجود این برخورد، بالوتلی می گوید که توتی هرگز از او عذرخواهی نکرده هر چند که رابطه مهاجم فعلی برشیا با شماره 10 اسطوره ای جالوروسی ها هرگز بد نبوده است. بالوتلی در لایو اینستاگرامی خود گفت:" اگر مشکلی با توتی داشتم  قطعا خیلی راحت به او می گفتم. در آن لحظه به نظرم مشکلی وجود نداشت. او خطای بدی انجام داد و کارت قرمز گرفت. دیگر چه چیزی باید به او می گفتم؟ سالها از ان اتفاق گذشته اما توتی هرگز از من عذرخواهی نکرد. البته من می دانستم که مشکل شخصی با من نداشته است. او مشکلات دیگری در ان بازی داشت و خشمش را در ان لحظه تخلیه کرد. یادم است که در پایان آن فصل او را بغل کردم. او اشتباه کرد و تاوانش را با دریافت کارت قرمز پرداخت. در ان زمان نیازی به عذرخواهی نبود."

اخیرا شایعاتی در مورد جدایی این مهاجم 29 ساله از برشیا مطرح شده چرا که این تیم در خطر سقوط به لیگ دسته دو ایتالیا است اما بالوتلی می گوید:"در برشیا خوشحالم و قصد جدایی ندارم. برشیا شهر من است و باشگاهی فوق العاده با بازیکنان و هوادارانی بی نظیر هستند. فصل مشکلی داشتیم اما این اتفاقات در فوتبال رخ می دهند."