مدافع میانی لایپزیش از رئال مادرید و بایرن مونیخ دور شد

مدافع میانی لایپزیش از رئال مادرید و بایرن مونیخ دور شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آینده دایو اوپامکانو مدافع میانی 21 ساله فرانسوی خیلی زودتر از حد انتظارات مشخص خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، دیروز نشریه آلمانی بیلد گزارش داد که مدافع میانی بایرن مونیخ با لایپزیش به توافق رسیده است اما روز چهارشنبه شبکه آلمانی اسکای اسپورت گزارش داد که برنامه های این مدافع فرانسوی عوض شده و در یک قدمی تمدید قرارداد با تیم تحت تملک شرکت ردبول قرار دارد.

اوپامکانو مشتریان زیادی دارد که بایرن مونیخ و رئال مادرید شرایط او را دنبال می کنند. این بازیکن در سن 21 سالگی در حال حاضر فقط یک سال دیگر با لایپزیش قرارداد دارد اما در نظر دارد که قرارداد خود را تا سال 2022 تمدید کند. بدین ترتیب اوپامکانو حداقل یک سال دیگر و تا پایان یورو در لایپزیش می ماند و بعد از آن این فرصت را خواهد داشت تا در فاصله یک سال به اتمام قراردادش در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. دایو می خواهد در قرارداد جدیدش با لایپزیش بند آزادسازی قرار بدهد تا شانس جدایی او زیاد شود. این بازیکن در حال حاضر حدود 60 میلیون یورو قیمت دارد که باواریایی ها و رئال مادرید دو مشتری جدی او هستند.رئال مادرید به دنبال جانشین برای راموس می گردد که سنش بالا رفته و بایرن به اوپامکانو وعده داده که جانشین بواتنگ شود.