خانواده دروازه‌بان جدید بایرن به مرگ تهدید شدند

خانواده دروازه‌بان جدید بایرن به مرگ تهدید شدند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که انتقال الکساندر نوبل دروازه بان جوان به بایرن مونیخ بدون جنجال نبوده است. در حقیقت هواداران شالکه از انتقال این دروازه بان 23 ساله خوشحال نبودند و والدین او را به مرگ تهدید کردند.

به گزارش فوتبالی، نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که بعد از آن که نوبل با بایرن مونیخ قرارداد بست، والدینش به مرگ تهدید شدند و به همین خاطر تصمیم گرفتند که محله خود در پادربورن را مدتی ترک کنند تا از خطر دور باشند.استفان باکس وکیل این دروازه بان آلمانی می گوید:" اتفاقاتی که پیرامون الکساندر رخ داد قطعا اتفاقات خوشایندی نبوده است. "

نوبل قرار است که فصل آینده بعد از  نویر و اولریش دروازه بان سوم بایرن باشد و بدین ترتیب کریستین فروشتل، دروازه بان سوم فعلی تیم مونیخی چاره ای جز جدایی دارد. اخیرا وکیل دروازه بان سوم فعلی بایرن با کنایه در مورد نوبل صحبت کرده است و گفته که تصمیم وی در مورد این که به بایرن بیاید و نیمکت نشین نویر باشد اشتباه بوده تا بدین ترتیب دروازه بان فعلی شالکه این روزها هجمه های زیادی را تحمل کند. 

اخیرا وکیل نوبل از مدیران بایرن مونیخ خواسته تا در مقابل حملات به این دروازه بان 23 ساله بیشتر از او حمایت کنند. به همین خاطر بود که کارل هاینز رومنیگه رییس هیئت مدیره بایرن مونیخ از نوبل حمایت کرده بود.