وکیل برانکو: پرسپولیس فقط تا فردا مهلت دارد

وکیل برانکو: پرسپولیس فقط تا فردا مهلت دارد

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه ایران‌ورزشی با دارو بوشیچ وکیل برانکو درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت این مربی از پرسپولیس را برایتان انتخاب کردیم:

  • با تصمیم کمیته تعیین وضعیت فیفا آخرین مهلت پرداخت 5 آوریل- 17 فروردین- بود. قبل از مهلت رسمی، باشگاه پیشنهادی برای پرداخت با مبلغ و برنامه پرداخت ارسال کرده بود؛ ما این پیشنهاد را رد کردیم چون مبلغ کمتر از نیمی از ادعای ما بود که توسط کمیته تعیین وضعیت فیفا پذیرفته و تأیید شده است. اما آقای برانکو مدت زمان پرداخت را برای یک ماه دیگر، تا 30 آوریل (۱۱ اردیبهشت) تمدید کرده است. او در تلاش است تا آسیبی به باشگاه وارد نکند اما همه ما می‌دانیم که هر چقدر هم که فشار بیاوریم، باشگاه پرداخت نمی‌کند و ما باید پرونده را به کمیته انضباطی فیفا تسلیم کنیم که هفته آینده انجام خواهیم داد.
  • در تمام مذاکرات ما در استانبول و تهران، این باشگاه پرداخت بیش از نیمی از مبلغ را پیشنهاد نکرد. ما پیشنهاد کردیم طی 6 ماه یا حتی بیشتر، بلافاصله نصف و دیگری را به صورت اقساط بپردازند. این ماجرا همیشه مشخص بود و من چندین جلسه برگزار کردم و مکاتباتی انجام دادم ولی مدیریت باشگاه قدرت ارائه پیشنهاد بیشتری ندارد. 
  •  برانکو مبلغ تا پایان قراردادش را طلب نکرده. فقط آنچه که در تاریخ فسخ یکجانبه قرارداد یعنی در پایان ژوئن 2019 از قرارداد خارج شد را خواستار شده.

    1984