کاپیتان سابق رم: مانولاس به برد مقابل بارسلونا ایمان نداشت اما خودش گلزنی کرد!

کاپیتان سابق رم: مانولاس به برد مقابل بارسلونا ایمان نداشت اما خودش گلزنی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – فلورنزی اعلام کرده تنها یک نفر باور نداشته آن‌ها می‌توانند بارسلونا را حذف کنند و خود آن یک نفر باعث صعود شده است.
به گزارش فوتبالی، الساندرو فلورنزی در یک لایو اینستاگرامی درباره شرایطش در والنسیا گفت: در حال حاضر در والنسیا حضور دارم و مشخص نیست که فیفا اجازه می‌دهد بازیکنان قرضی قراردادهایشان را پس از ژوئن تمدید کنند. فصل هم تا آخر جولای تمام نخواهد شد.
کاپیتان سابق تیم رم درباره بازی مشهور رم مقابل بارسلونا که با شگفتی همراه شد گفت: پس از شکست در بازی رفت با نتیجه ۴-۱ ما احساس نمی‌کردیم بازنده هستیم. حس عجیبی بود. ۲۵ بازیکن بودیم و ۲۴ نفرمان باور داشتند که می‌توانیم صعود کنیم. آن یکی بازیکنی که اصلا باور نداشت می‌توانیم کار را انجام دهیم و صعود کنیم کاستاس مانولاس نام داشت که خودش با گلش باعث این اتفاق شد.
رم در آن سال با سرمربیگری دی‌فرانچسکو بارسلونا را در مرحله یک‌چهارم نهایی و در حالی‌که در دیدار رفت با نتیجه ۴-۱ از حرف شکست خورده بود حذف کرد اما در ادامه و در مرحله نیمه نهایی مقابل لیورپول شکست خورد و حذف شد.
فلورنزی درباره آن بازی افزود: زمانی که اتوبوس تیم به ورزشگاه رسید تا بازی را انجام دهیم احساس می‌کردیم در بغداد حضور داریم از بس که دود و فشفشه و شعار وجود داشت!
1101