هشدار هم‌تیمی سابق مسی به مارتینز: بازی کنار او آسان نیست

هشدار هم‌تیمی سابق مسی به مارتینز: بازی کنار او آسان نیست

پایگاه خبری فوتبالی – هم‌تیمی سابق مسی به لوتارو مارتینز هشدار داده بازی در کنار مسی آن‌طور راحت نیست که در رسانه‌ها مطرح می‌شود.
به گزارش فوتبالی، اخبار مربوط به پیوستن لوتارو مارتینز به تیم بارسلونا و بازی کنار مسی در این تیم به سوژه اصلی رسانه‌ها تبدیل شده و حالا کار به جایی رسیده که هم‌تیمی‌های مسی هم در این رابطه اظهار نظر و به لوتارو مارتینز توصیه کنند.
خاویر ساویولا که در تیم ملی آٰرژانتین و تیم بارسلونا هم‌بازی لیونل مسی بوده درباره شایعه پیوستن لوتارو مارتینز به بارسلونا گفته: صادقانه بگویم به نظر من او بازیکنی است که به درد بارسلونا می‌خورد. می‌دانیم حضور او کنار سوارز و مسی و دیگر بازیکنان چه اتفاقی را رقم می‌زند.
ساویولا که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ در بارسلونا حضور داشته و به همراه این تیم قهرمان لیگ قهرمانان شده در ادامه گفت: دیبالا گفته سخت است تا در کنار مسی بازی کنی و من هم او را تایید می‌کنم زیرا بازی در کنار مسی تمرکز زیادی می‌خواهد. حضور در کنار او آسان به نظر می‌رسد اما این‌گونه نیست.
درباره پیوستت لوتارو به بارسلونا هر روز اظهارات جدیدی منتشر می‌شود و دیروز هم فابیو کاپلو گفته بود: اگر جای لوتارو مارتینز بودم در اینتر می‌ماندم زیرا در بارسلونا او به یک نیمکت نشین تبدیل خواهد شد.

1101