سفارش ۸ هزار سکونشین مقوایی توسط طرفداران مونشن گلادباخ

سفارش ۸ هزار سکونشین مقوایی توسط طرفداران مونشن گلادباخ

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران مونشن گلادباخ شیوه متفاوتی برای کمک به موسسات خیریه در نظر گرفته‌اند. آن‌ها با سفارش تماشاگران مقوایی هم به موسسات کمک و هم ورزشگاه تیمشان را پر می‌کنند.
به گزارش فوتبالی، پنجمین ورزشگاه بزرگ آلمان با ۵۴ هزار نفر جمعیت متعلق به تیم مونشن گلابادخ است که هم‌اکنون در رده چهارم بوندس با ۶ امتیاز کمتر از بایرن مونیخ صدرنشین قرار گرفته است. با شیوع کرونا ورزشگاه آن ها هم خالی ماند تا درنهایت روز گذشته خبری مبنی بر از سر گیری بوندس‌لیگا منتشر شد که شرط آن بازی پشت درهای بسته بود و اینکه بیشتر از ۲۱۳ نفر از عوامل ورزشگاه، تیم‌ها یا بازیکنان در محل مسابقه حضور نداشته باشند.
در همین راستا هواداران مونشن گلادباخ تصمیم به جمایت تیمشان از طریقی جالب گرفتند. آن‌ها ۸ هزار تماشاگر مقوایی سفارش دادند تا در زمان بازی‌ها روی صندلی‌های ورزشگاه قرار گیرند و عواید مالی فروش و تولید آن هم به موسسه‌های خیریه محلی برسد.
توماس وینمن، نمایند هواداران گلادباخ در اجرای این طرح گفته: سفارش‌ها آن‌قدر زیاد بوده که ما به سختی قادر خواهیم بود همه را نصب کنیم اما از استقبال بی‌نظیر و حمایت‌های انجام شده بسیار خوشحالیم.
گفتنی است بازیکنان و اعضای کادر فنی گلادباخ هم پیش از این با کاهش دستمزد خود به باشگاه و کارکنانش کمک کرده بودند.

1101