فشار تیم‌های آلمانی به مرکل برای شروع دوباره بوندسلیگا

فشار تیم‌های آلمانی به مرکل برای شروع دوباره بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - تصمیم دولت فرانسه برای لغو مسابقات لیگ فوتبال این کشور باعث شده تا مسئولان فوتبال آلمان به سیاستمداران این کشور فشار بیاورند و مانع از آن شوند تا دولت آلمان تصمیم مشابهی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال آلمان منتظر چراغ سبز آنگلا مرکل، صدراعظم در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه است تا اجازه ازسرگیری بوندسلیگا از اواخر اردیبهشت صادر شود و بازیها هر چه زودتر انجام شوند.

هانس یواخیم واتزکه مدیر اجرایی دورتموند اخیرا گفته است که بوندسلیگا باید هر چه زودتر و ترجیحا در اردیبهشت ها آغاز شود. یوفا به لیگ ها مهلت داده تا بازیها را تا اواسط مرداد به اتمام برسانند .

در حال حاضر 9 بازی تا پایان لیگ فوتبال آلمان بوده است و اگر هر هفته دو بازی انجام شود انتظار می رود که مسابقات در طول دو ماه به اتمام برسند و بتوان لیگ آلمان را تا مرداد به اتمام برساند و بعد از آن نوبت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا خواهد بود.

تا کنون لیگ های دیگری نظیر بلژیک، هلند و آرانتین نیز پایان فصل خود را اعلام کرده اند اما یوفا امیدوار است که چهار لیگ بزرگ باقی مانده یعنی آلمان، اسپانیا، ایتالیا و انگلیس تا پایان برگزار شوند و لغو نشوند.