مدیر پاریسن‌ژرمن: لیگ فرانسه تمام شد اما در لیگ قهرمانان شرکت می‌کنیم

مدیر پاریسن‌ژرمن: لیگ فرانسه تمام شد اما در لیگ قهرمانان شرکت می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - دولت فرانسه اعلام کرد که لیگ فوتبال این کشور در این فصل به اتمام رسیده است اما با این وجود پی اس جی در نظر دارد که در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، ناصر الخلیفی مدیر پاریسن ژرمن اعلام کرد که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت می کند. البته به احتمال فراوان این مسابقه در خارج از فرانسه برگزار خواهد شد چرا که دولت فرانسه برگزاری هر گونه رویداد ورزشی در این کشور را تا شهریور ماه  ممنوع کرده است. الخلیفی گفته است:" به تصمیمی که توسط دولت فرانسه گرفته شده احترام می گذاریم. با توجه به توافقی که با یوفا داشتیم در مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا در زمانی که اعلام شود، حضور پیدا خواهیم کرد. اگر امکان برگزاری بازی در فرانسه وجود نداشته باشد، بازیهایمان را در خارج از کشور برگزار خواهیم کرد و تلاش می کنیم تا بهترین شرایط بهداشتی و پزشکی را برای بازیکنان و کادرفنی فراهم سازیم."

یوفا هنوز زمان احتمالی برگزاری ادامه لیگ قهرمانان اروپا را اعلام نکرده است اما مسابقات احتمالا در مردادماه برگزار می شود. پی اس جی پس از چندین سال به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده  و توانسته دورتموند را پشت سر بگذارد. لیون دیگر تیم فرانسوی است که به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ رسیده و احتمالا آنها هم مقابل یووه بازی خواهند کرد.