قرار دادن پیراهن بازیکن ناپولی در حراجی و خرید آن توسط مدیر باشگاه

قرار دادن پیراهن بازیکن ناپولی در حراجی و خرید آن توسط مدیر باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی – دی‌لورنتیس، مدیر باشگاه ناپولی لباس مهاجم این تیم را در یک حراجی خرید تا عواید آن به یک بنیاد خیریه برسد.
به گزارش فوتبالی، دریس مرتنز در دیدار رفت ناپولی مقابل بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه سن‌پائولو برگزار شد توانست تک گل ناپلی‌ها را به ثمر برساند. این گل صد و بیست و یکمین گل مرتنز بود و به این ترتیب او با برترین گلزن تاریخ ناپولی یعنی همشیک مساوی کرد. مرتنز چندی پیش لباسی که در آن بازی بر تن کرده بود را به بناید خیریه کاناوارا و فرارا اهدا کرد تا عواید فروش آن به مبارزه با کرونا اختصاص یابد.
لباس مرتنس در این حراجی به مبلغ ۱۵ هزار یورو به فروش رفت اما زمانی که مراسم به پایان رسید مشخص شد برنده و کسی که بالاترین مبلغ را برای خرید این لباس پیشنهاد داده بود، آئوریلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی بود. او در توئیتر در این رابطه نوشته: خوشحالم که توانستم این لباس را بخرم. به نام ناپولی. پیراهنی که دریس در بازی با بارسلونا پوشیده بود. این لباس، لباس مهمی است و باید در خانه بماند و مبلغ خرید آن هم به مردمی که در این دوران سخت نیاز به کمک دارند اهدا شد.
در بنیاد خیریه فرارا و کاناوارو البسه زیادی برای فروش گذاشته شده و روز گذشته هم پیراهن ۳۳ سال پیش دیگو مارادونا با مبلغ ۵۵ هزار یورو به فروش رسید تا عواید صرف امور خیریه و مبارزه با کرونا شود.

1101