داوید ویا: در آستانه پیوستن به رئال مادرید بودم

داوید ویا: در آستانه پیوستن به رئال مادرید بودم

پایگاه خبری فوتبالی – داوید ویا اعلام کرده پیش از پیوستنش به بارسلونا، از تیم رئال مادرید پیشنهاد داشته اما شرایط مورد نظرش مهیا نشده است.
به گزارش فوتبالی، یکی از برترین مهاجمان بارسلونای پپ گواردیولا داوید ویا بود که توانست با این تیم به افتخارات متعددی چون قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان برسد. او اما اعلام کرده پیش از بارسلونا می‌توانسته به رئال مادرید برود. داوید ویا در یک مصاحبه منتشر شده در یوتیوب گفته: زمانی که در اسپانیا حضور داشتم پیشنهادهایی زیادی برای من از لیگ برتر انگلیس می‌آمد اما من به والنسیا تعلق داشتم. تصمیم گرفتم زمانی بروم که والنسیا به من نیازی نداشه باشد اما هیچ وقت شرایطی که هر دو باشگاه (رئال مادرید و والنسیا) با هم توافق کنند و من هم راضی باشم به وجود نیامد.
ویا که پس از بارسلونا به اتلتیکو مادرید رفت و سپس در آمریکا به فوتبالش ادامه داد در حال حاضر از فوتبال خداحافظی کرده در ادامه افزود: زمانی که از فوتبال خداحافظی کردم تصور نمی‌کردم چنین شرایطی پیش بیاید. یکی از دلایلی که از فوتبال خداحافظی کردم این بود که زمان بیشتری را با خانواده‌ام سپری کنم و آزادی بیشتری داشته باشد. برای این تصمیم خیلی فکر کردم و نیازی نیست تا دوباه به آن فکر و آن را بررسی کنم. باید از ماجراجویی‌ام لذت ببرم.

1101