سرمربی سابق رئال مادرید: لوتارو مارتینز نباید به بارسلونا برود

سرمربی سابق رئال مادرید: لوتارو مارتینز نباید به بارسلونا برود

پایگاه خبری فوتبالی – فابیو کاپلو اعتقاد دارد لوتارو مارتینز با پیوستن به بارسلونا به یک نیمکت نشین تبدیل می‌شود و نباید به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.
به گزارش فوتبالی، در حالی که هر روز شایعه جدیدی درباره پیوستن لوتارو مارتینز به بارسولنا شنیده می‌شود، فابیو کاپلو این بار به اظهارنظر در این خصوص پرداخته است.
سرمربی سابق تیم رئال مادرید که سابقه کار در کشور ایتالیا را دارد معتقد است مارتینز در حال گذراندن بهترین دوران خود در اینترمیلان است و نباید به بارسلونا بپیوندد. فابیو کاپلو در گفت و گو با گازتا دلو اسپرتدرباره انتقال مارتینز به بارسا گفته: اگر من جای او بودم در اینتر میلان می‌ماند زیرا او در بارسلونا به یک بازیکن نیمکت ‌نشین تبدیل می‌شود.
کاپلو درباره وضعیت به وجود آمده در فوتبال به دلیل شیوع کرونا و فصل نقل و انتقالات گفته: یک انقلاب بازار در فصل نقل و انتفالات رخ می‌دهد. اعداد پوچ قبلا مشاهده شده اما حالا همه با سطحی معقول در مارکت حضور می‌یابد. به نظر می‌رسد تنها تیم اسپانیا که با شیوع کرونا در فصل نقل و انتقالات نابود نمی‌شود و به کار خود ادامه می‌دهد رئال مادرید است و دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید قرار است در این دوران آسیب ببینند.

1101