واران: تاریخ شروع تمرینات مشخص نیست/ گلایه‌ای بابت شرایط ندارم

واران: تاریخ شروع تمرینات مشخص نیست/ گلایه‌ای بابت شرایط ندارم

پایگاه خبری فوتبالی – رافائل واران می‌گوید در حال حاضر (دوران قرنطینه و تعطیلی فوتبال) با توجه به شرایطی که هر روز پیش‌می‌آید به زندگی ادامه می‌دهد.
به گزارش فوتبالی، اسپانیا هم مانند تمام کشورها در قرنطینه به سر می‌برد و بازگشت به فوتبال، در این کشور هم تاریخ مشخصی ندارد. رافائل واران که چند روز پیش تولد ۲۷ سالگی خود را جشن گرفت در یک گفت و گو با فدراسیون فوتبال فرانسه گفته: هیچ تاریخی برای بازگشت مشخص نشده است. باید ببینیم زمانی که به تمرینات با رئال مادرید برگشتیم چه اتفاقی رخ می‌دهد زیرا در حال حاضر بر اساس شرایطی که هر روز پیش می‌آید زندگی می‌کنیم.
واران که در دوران قرنطینه به ریکاوری روحی در کنار خانواده پرداخته و خودش شخصا تمرین می کند گفته: این مسئله درست است که می‌گویند در این دوران می‌توانید به انجام کارهایی بپردازید که در شرایط عادی زندگی فرصتش را ندارید. می‌توانید روی نقاط ضعفتان کار کنید. من زمان بیشتری را با خانواده سپری می‌کنم اما این مسئله را دوست دارم و از آن لذت می‌برم. با پسرم بازی می‌کنم. بازی، بازی و بازی! افراد زیادی در بیمارستان‌ها کار می‌کنند و زندگی‌شان را به خطر می‌اندازند. پس من خیلی نمی‌توانم بابت شرایط فعلی گلایه کنم. آن‌ها باید مورد تحسین قرار گیرند.

1101