دفاع آگوئرو از لیونل مسی؛ آرژانتین نتیجه نگیرد او خودش را سرزنش می‌کند

دفاع آگوئرو از لیونل مسی؛ آرژانتین نتیجه نگیرد او خودش را سرزنش می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – سرخیو آگوسرو به حمایت از مسی پرداخت و گفت وفتی آرژانتین نتیجه نمی‌گیرد مسی اولین نفری است که خود را سرزنش می‌کند و آسیب می‌بیند.
به گزارش فوتبالی، لیونل مسی تا امروز هیچ جامی را به همراه تیم ملی آرژانتینی فتح نکرده و بارها با این تیم در فینال‌ها شکست خورده است تا انتقادات از او بابت نمایش‌هایش در تیم ملی شدت گیرد. سرخیو آگوئرو اما با حمایت از مسی بابت عملکردش در تیم ملی در گفت و گو با Tyc گفته: کسانی که از مسی در تیم ملی انتقاد می‌کنند را درک نمی‌کنم. او اولین کسی است که با شکست‌ها آزار می‌بیند و باز هم به تلاشش ادامه می‌دهد.
ستاره تیم منچسترسیتی که قراردادش تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و شایعات زیادی درباره انتقالش به باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی ایندیپندنته آرژانتین به گوش می‌رسد در این باره گفت:  در حال حاضر من درباره اینکه چکار کنم، فکر نمی‌کنم. با وجود مسائل بسیار، باشگاه‌ها مشکلات زیادی دارند. تا سال آینده، قرارداد می‌تواند دو ماه تمدید شود. بازیکنان زیادی هستند که قراردادشان امسال به پایان می‌رسد تا جولای، آگوست و سپتامبر فرصت دارند و باشگاه‌ها در این زمینه مشکل خواهند داشت. نمی‌دانم آن‌ها می‌خواهند قراردادها را ۳ ماهه یا ۶ ماهه تمدید کنند یا خیر. مهم‌ترین مسئله‌ این است که فصل به اتمام برسد و سپس درباره آینده تصمیم گرفته شود.
1101