سوسیه داد در فکر خرید پدیده 18 ساله رئال مادرید

سوسیه داد در فکر خرید پدیده 18 ساله رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر تقویم ادامه فصل لالیگا و فصل آینده کلا مشخص نیست اما تیم ها سعی می کنند که ترکیب خود را تقویت کنند و گزینه های احتمالی برای خرید را مورد نظر قرار بدهند.

به گزارش فوتبالی، حالا مارکا گزارش داده است که تیم رئال سوسیه داد شرایط خرید رینیر ژسوس هافبک هجومی 18 ساله و برزیلی رئال مادرید که در حال حاضر در تیم کاستیا توپ می زند را دنبال می کند و به دنبال خرید این بازیکن است. رینیر ژسوس پس از درخشش در فلامنگو و تیم های پایه برزیل در زمستان گذشته با 30 میلیون یورو از فلامنگو به رئال مادرید پیوست. این بازیکن در ابتدا به تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا ملحق شد که در سه بازی دو گل زد و نمایش خوبی از خود ارائه داد اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا نتواند روند صعودی خود را  داشته باشد و با فوتبال اسپانیا خو بگیرد.

بر اساس قوانین فوتبال اسپانیا هر تیم می تواند حداکثر سه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی داشته باشد. در حال حاضر رئال مادرید چنین شرایطی را دارد چرا که میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس پاسپورت غیراروپایی را دارند و به همین خاطر رینیر نمی تواند فصل آینده در تیم بزرگسالان رئال باشد. به همین خاطر رئال در نظر دارد که این بازیکن آینده دار را برای تجربه اندوزی به تیمی دیگر قرض بدهد تا یکی از سه بازیکن مذکور پاسپورت اسپانیایی بگیرند و جا برای دیگران باز شود.