مشاور ایکاردی: مائورو در پاریسن ژرمن خواهد ماند

مشاور ایکاردی: مائورو در پاریسن ژرمن خواهد ماند

پایگاه خبری فوتبالی - مشاور حقوقی مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن معتقد است که این مهاجم آرژانتینی در تیم فرانسوی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، شایعه شده بود که ایکاردی در پایان فصل به اینتر باز خواهد گشت چرا که پی اس جی حاضر نیست که مبلغ 70 میلیون یورو برای قطعی کردن قراردادش را بپردازد اما لتریو پینو مشاور حقوقی ایکاردی معتقد است که بازیکن آرژانتینی فصل آینده نیز در تیم صدرنشین لیگ فرانسه توپ خواهد زد. وی اظهار داشت:"لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی می داند که مائورو در طول فصل چه چیزهایی به تیمش اضافه می کند. درست است که ایکاردی در برخی بازیهای لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته اما علتش این بود که پی اس جی 18 بازیکن خوب دیگر را هم دارد.به نظر من لئوناردو می خواهد او را حفظ کند و امیدوارم پی اس جی این کار را بکند. همه مائورو را دوست دارند. هر کسی او را می شناسد می داند که هیچ چیز بدی در موردش از نظر حرفه ای و شخصیتی وجود ندارد."

پینو در این باره که اگر پی اس جی نخواهد ایکاردی را حفظ کند آیا این بازیکن شانس حضور در ناپولی را خواهد داشت هم صحبت کرد:"مدیران ناپولی همیشه همه تلاش خود را برای جذب ایکاردی انجام داده اند. در تابستان گذشته ناپولی نمی توانست گزینه مناسبی باشد چرا که مائورو نمی خواست به هواداران نراتزوری خیانت کند.در حال حاضر البته ایکاردی دوست دارد در پی اس جی بماند. اگر تیم پاریسی نخواهد او را حفظ کند، واندا نارا و اینتر با هم بهترین تصمیم را خواهند گرفت."