کمک 236 میلیون یورویی یوفا به فدراسیون‌ها برای مبارزه با کرونا

کمک 236 میلیون یورویی یوفا به فدراسیون‌ها برای مبارزه با کرونا

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا به 55 کنفدراسیون عضو خود مبلغ 236.5 میلیون یورو را برای مقابله با ضررهای ناشی از ویروس کرونا اهدا کرد.

به گزارش فوتبالی، یوفا از طریق برنامه کمکی " هت تریک که در سال 2004 برای کمک به توسعه فوتبال در اروپا ایجاد شده بود این کمک مالی را به فدراسیون های مختلف واریز خواهد کرد.بدین ترتیب تمامی فدراسیون ها می توانند از این پول برای مبارزه با کرونا و ضررهای ناشی از آن کمک کنند. 

الکساندر چفرین رییس یوفا در مصاحبه با سایت رسمی این سازمان گفت:" ورزش ما با چالش بی سابقه ای به علت بحران کووید - 19 مواجه می شود. یوفا می خواهد به اعضای خود با روش های ویژه ای کمک کند تا از این بحران عبور کنند. به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که به هر فدراسیون 4.3 میلیون یورو برای ادامه فصل و فصل آینده واریز کنیم که فدراسیون ها می توانند از این پول برای ترمیم نیازهای خود استفاده کنند. تصور می کنم که این تصمیمی مسئولانه است که تا جایی که می توانیم به همدیگر کمک کنیم و از اتحادی که جامعه فوتبال در این بحران از خود ارائه داد، افتخار می کنم. بدون تردید فوتبال قلب جامعه برای بازگشت به شرایط عادی خواهد بود. وقتی زمانش برسد فوتبال باید آماده پاسخ دادن به  تماس ها باشد."