کلانی: سیاست کشورمان ایجاب می‌کند استقلال و پرسپولیس دولتی بمانند

کلانی: سیاست کشورمان ایجاب می‌کند استقلال و پرسپولیس دولتی بمانند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سیاست کشورمان ایجاب می‌کند استقلال و پرسپولیس دولتی بمانند و آن‌ها هیچگاه خصوصی نمی‌شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کلانی درباره بحث خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: سال‌ها پیش در جلسه‌ای که نمایندگان وزارت دادگستری، اقتصاد، رئیس سازمان خصوصی سازی و اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس حضور داشتند، من به عنوان مشاور عالی شرکت کردم و در آنجا گفتم بحث واگذاری ۲ باشگاه عملی نیست چراکه در شرایط فعلی استقلال و پرسپولیس بدهی زیادی دارند.

او افزود: از طرفی برخی مواضع قدرت در کشور ما در زمان‌های مختلف به تنهایی تصمیم گیری می‌کنند. کسی که قرار است در استقلال و پرسپولیس سرمایه گذاری کند باید از این امر منتفع شود. وقتی به دلیل قوانین حاکم بر کشورمان مانند قانون کپی رایت، سرمایه گذار نمی‌تواند از این کار بهره برداری کند، هیچ تاجری نمی‌آید روی هوا ۲ باشگاه را در اختیار بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در نهایت باید بگویم همانگونه که سال‌ها پیش گفتم اکنون هم خصوصی سازی در استقلال و پرسپولیس میسر نیست. در کل سیاست مملکت ایجاب می‌کند ۲ باشگاه همچنان در اختیار دولت باشند و با ایجاد حاشیه، برای مردم سرگرمی درست شود. شک نکنید انجام عمل خصوصی سازی و واگذاری سرخابی‌ها به هیچ وجه انجام نمی‌شود.

کلانی درباره درگیری‌های اخیر امیر قلعه نویی و افشین پیروانی گفت: نمی‌توانم درباره سوالی که از آن اطلاع ندارم پاسخ بدهم و همین الان چنین موضوعی را شنیدم. متاسفانه به حدی در فضای مجازی حاشیه وجود دارد که آدم پس از مدتی از ورود در فضای مجازی زده می‌شود. اکنون همه در حصر خانگی هستیم و خودم در طول یک ماه و نیم اخیر برای چهارمین بار است که از خانه بیرون آمدم.

7413