سرمربی بلژیک: ذکاوت دی‌بروین را در سانتیاگو برنابئو دیدیم

سرمربی بلژیک: ذکاوت دی‌بروین را در سانتیاگو برنابئو دیدیم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی بلژیک به تمجید از کوین‌دی‌بروین، ستاره تیم منچستر سیتی پرداخت.
به گزارش فوتبالی، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک درباره کوین دی‌بروین به Times گفته: کوین در خنک به عنوان بازیکن با استعداد کارش را شروع کرد و در چلسی دوران سختی را پشت سر گذاشت. او هیچ‌وقت کسی را سرزنش نکرد و هیج‌وقت هم به نظر نمی‌رسید بابت جایی که حضور دارد خوشحال باشد اما زمانی که به ولفسبورگ و سپس منچسترسیتی رفت و زیر نظر پپ کار کرد، به بازیکنی استثنایی تبدیل شده. او حالا در بهترین لحظات دوران حرفه‌ایش قرار دارد.
مارتینز در ادامه افزود: او طوری در فضا حرکت می کند که انگار نامرئی است. کوین با سرعت و پاس های خطرناکش می تواند کار حریف را تمام کند. هوش هیجانی و ذکاوت کوین دی بروین را در سانتیاگو برنابئو دیدیم. از نظر روانی و تکنیکی، کوین دوران شگفت انگیزی را پشت سر می گذارد. زمانی که تیمش ۱-۰ عقب افتاده بود او از ویژگی مقاوتمی شخصیتش استفاده کرد و تیم را به بازی برگرداند تا برنده شوند.
دی‌بروین تا اینجای فصل ۲۶  بار برای مچستر سیتی در لیگ برتر بازی کرده. او در این بازی‌ها توانسته ۱۷ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد تا به زودی ۲۰ پاس گل تیری آنری در فصل ۰۳-۲۰۰۲ را مورد چالش قرار دهد. دی‌بروین در این ۲۶ مسابقه ۸ گل هم برای سیتیزن‌ها به ثمر رسانده است.

1101