گری نویل و دو مشکل مهم با دیوید بکهام؛ نظافت و شب زنده‌داری!

گری نویل و دو مشکل مهم با دیوید بکهام؛ نظافت و شب زنده‌داری!

پایگاه خبری فوتبالی – گری نویل، هم‌تیمی سابق دیوید بکهام اعلام کرده با او بر سر دو مسئله مشکل داشته است.
به گزارش فوتبالی، گری نویل به اسکای اسپرت گفته؛ حدود 6 ماه با دیوید بکام هم اتاقی بودم و 2 مشکل بزرگ با او داشتم (بهتر است بگوییم او با من مشکل داشت). اولین مشکل ما بر سر خواب بود. من عادت داشتم ساعت 9 شب بخوابم و 5 صبح بیدار شوم، اما دیوید ساعت 11 شب می خوابید و می‌خواست ۸ صبح بیدار شود. او من را تا ساعت 11 بیدار نگه می داشت و من هم تصمیم گرفتم او را ساعت 5 صبح از خواب بیدار کنم و این مسئله به درستی اتفاق نمی‌افتاد.
گری نویل در ادامه افزود: دومین مشکلی که پیش آمد این بود؛ دیوید تمیزترین آدم بود. او وارد اتاق می شد، شمع روشن می کرد و می خواست همه چیز فوق العاده باشد. از ۱۸ سالگی همین‌گونه بود. اما من آدم بسیار شلخته ای بودم و هیچ چیز را سر جایش نمی گذاشتم. من بسیار پر حرف هستم ولی دیوید دقیقا نقطه مقابلم است. او همیشه می خواست موسیقی گوش کند و در پی آرامش بود، اما من هیچ نقطه مشترکی با او در این قضیه نداشتم و کاملا با هم متفاوت بودیم.
نویل درباره در مورد جیدون سانچو هم گفته: اگر بخواهم در این لحظه رو راست بگویم، باید اعتراف کنم که ما جوگیر شده‌ایم. به نظرم ما نسل فوق العاده ای از بازیکنان جوان انگلیسی را در اختیار داریم. اما باید این را هم در نظر بگیریم که بازیکنان دیگری هم وجود دارند، برزیلی‌ها، آرژانتینی‌ها، آلمانی‌ها و بلژیکی‌ها؛ ما تنها کشور جهان نیستیم. این چیزی است که به عنوان یک بازیکن و مربی انگلیسی تجربه کردم، ما یک نسل طلایی داشتیم؛ بکام، جرارد، لمپارد، رونی و ... . اما همان موقع برزیلی هم وجود داشت، تیمی که رونالدینیو، ریوالدو و رونالدو نازاریو را در ترکیبش می دید. اگر ما طلا بودیم پس آنها چه بودند؟ پلاتینیوم؟
مدافع راست سابق تیم ملی انگلیس در پایان گفت: شما از نسل طلایی  کنونی ما صحبت می کنید اما فراموش کرده اید که دیگر کشور ها هم بازیکنان سطح جهانی دارند. آرژانتین را در نظر بگیرید: مسی، دی ماریا، آگوئرو و هیگواین. سانچو حتی نزدیک به آنها هم نیست. بزارید رو راست باشم. سانچو قطعا مستعد است، اما نمی توانیم او را هم ردیف ستارگانی قرار دهیم که هر فصل در حال زیر و رو کردن فوتبال اروپا هستند.

1101