فرجی: هیچ تیمی در این شرایط آماده ادامه لیگ نیست

فرجی: هیچ تیمی در این شرایط آماده ادامه لیگ نیست

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تا تمرینات گروهی را آغاز نکنیم، آمادگی برای حضور در هیچ مسابقه‌ای را نداریم و بعید می‌دانم سایر باشگاه‌ها هم شرایطی غیر از ما داشته باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، فرشاد فرجی در خصوص وضعیت تیم شهرخودرو اظهار داشت: بعد از تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا، ما تمرینات خود را به صورت انفرادی زیرنظر کادرفنی پیگیری کردیم. مربیان برنامه تمرینی منظمی دادند که ما این تمرینات را انفرادی انجام دادیم و از طریق فضای مجازی برای کادرفنی ارسال کردیم.

وی درباره اینکه بازیکنان شهرخودرو آماده ادامه لیگ هستند یا خیر، تصریح کرد: در یک کلام بگویم اصلا آماده نیستیم. یک تیم با تمرینات انفرادی آماده مسابقه نخواهد شد. تا تمرینات گروهی را آغاز نکنیم، آماده هیچ مسابقه‌ای نیستیم. البته همه تیم‌ها شرایط ما را دارند و بعید به نظر می‌رسد تیمی با این شرایط آماده مسابقات باشد. به نظر من شروع دوباره مسابقات مانند شروع دوباره لیگ است.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص اینکه سازمان لیگ تاریخی برای شروع تمرینات اعلام کرده است یا خیر گفت: تا به این لحظه هنوز باشگاه به ما تاریخی اعلام نکرده و همچنان زیرنظر کادرفنی تمرین می‌کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

1984