ده غول فوتبال اروپا در پی خرید مهاجم موناکو

ده غول فوتبال اروپا در پی خرید مهاجم موناکو

پایگاه خبری فوتبالی - ویسام بن یدر به یکی از سرشناس ترین چهره ها در فصل نقل و انتقالات پیش رو تبدیل خواهد شد. در صورتی که موناکو سهمیه اروپایی نگیرد، این مهاجم به دنبال حضور در تیم بزرگ تری خواهد بود. مهاجم سابق سویا فصل درخشانی در موناکو داشته و در حال حاضر مشترکا با کیلیان امباپه آقای گل لیگ فرانسه است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر ده باشگاه برای خرید بازیکن فرانسوی ابراز تمایل کرده اند : منچسترسیتی، رئال مادرید، منچستریونایتد، تاتنهام، لیورپول، آرسنال، والنسیا و اتلتیکو مادرید برخی از تیم هایی هستند که شرایط خریدنش را دنبال می کنند. بن یدر نمی خواهد شانس حضور در یورو 2021 را از دست بدهد و تلاش می کند تا در تیمی باشد که بدرخشد و توجه دشان را به خودش جلب کند تا حضورش در یورو قطعی شود.

با وجود بحران ویروس کرونا قیمت بن یدر نسبت به قبل از شیوع کرونا عوض نشده است. در حال حاضر قیمتش در سایت ترانسفرمارکت 45 میلیون یوروست که مبلغ قابل قبولی برای جذب این بازیکن 30 ساله توسط اکثر باشگاه های بزرگ اروپا خواهد بود. به نظر می رسد که بن یدر خودش را برای بزرگ ترین جهش دوران فوتبالش آماده می کند و فصل آینده در تیمی خواهد بود که خودش را نشان بدهد.