پاریسن‌ژرمن به دنبال خرید مدافع چپ رئال مادرید

پاریسن‌ژرمن به دنبال خرید مدافع چپ رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن علاقه زیادی به خرید سرجیو رگیلون مدافع چپ 23 ساله رئال مادرید که قرضی به سویا رفته و فصل درخشانی دارد، پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، رادیو مونته کارلو فرانسه گزارش داده است که پی اس جی به دنبال جانشینی برای کورزاوا در پست دفاع چپ می گردد که تئو هرناندز از میلان و الکس تیس از پورتو گزینه های دیگر آنها هستند.

کورزاوا در پایان فصل با اتمام قراردادش از پی اس یج جدا خواهد شد. رگیلون فصل درخشانی در سویا داشته و مشتریان زیادی پیدا کرده است. او  تا سال 2023 با رئال مادرید قرارداد دارد در حالی که سویا در تلاش است تا حداقل یک فصل دیگر او را حفظ کند. این مدافع چپ از شرایطش در آندلوس ابراز خرسندی کرده است و گفته دوست دارد در ورزشگاه سانچزپیزخوان بماند.

تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی که در تابستان گذشته با 20 میلیون یورو از رئال مادرید به میلان پیوست فصل درخشانی در پیراهن روسونری ها داشته و به همین خاطر او نیز مورد توجه پی اس جی قرار گرفته است. از سویی تیس نیز چند سالی است که نامش را سر زبان ها انداخته است و شایعاتی در مورد حضورش در رئال مادرید و بارسلونا نیز مطرح شده بود و حالا تیم پی اس جی به دنبال خرید اوست.