ستاره اورتون با مهمانی گرفتن، قرنطینه را شکست و جریمه شد

ستاره اورتون با مهمانی گرفتن، قرنطینه را شکست و جریمه شد

پایگاه خبری فوتبالی - یک خبر جدید از شکستن قرنطینه توسط فوتبالیست ها در انگلیس جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته جک گریلیش از استون ویلا و چند تن از بازیکنان تاتنهام با خواست ژوزه مورینیو با شکستن قرنطینه جنجال ساز شده بودند و این بار نوبت مویس کین مهاجم ایتالیایی اورتون بود. این مهاجم به گفته دیلی استار جشن مجللی را در خانه اش برگزار کرده است. دخترانی که در این ویدیو حضور داشتند، تصاویری از خودشان در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.  دولت انگلیس به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزاری چنین جشن هایی را ممنوع کرده بود.

باشگاه اورتون در بیانیه ای از رفتار این مهاجم انتقاد کرده است:" اورتون ابراز ناراحتی می کند که یکی از بازیکنان تیم بزرگسالان ما قوانین قرنطینه دولت و سیاست باشگاه در مورد بحران ویروس کرونا را نادیده گرفته است. باشگاه از رفتار این بازیکن ابراز دلخوری می کند و چنین رفتارهایی را کاملا غیرقابل قبول می داند. افراد بی نظیر سازمان بهداشت به خاطر فداکاری و تلاش هایشمان لایق احترام هستند. بهترین روش احترام گذاشتن به آنها این است که ما هم تلاش خود را برای جلوی شیوع بیماری بگیریم."

از سویی گفته می شود که مویس کین به خاطر شکستن قرنطینه با 115 هزار یورو جریمه مواجه شده است.  این مهاجم در تابستان گذشته با 27.5 میلیون یورو از یوونتوس راهی لیگ برتر انگلیس شد اما در 26 بازی فقط یک گل به ثمر رساند.