آلفونسو دیویس، پدیده‌ای که رویای حضور در هالیوود را در سرش دارد

آلفونسو دیویس، پدیده‌ای که رویای حضور در هالیوود را در سرش دارد

پایگاه خبری فوتبالی - آلفونسو دیویس مدافع کناری کانادایی بایرن مونیخ است که فصل درخشانی داشته و توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، دیویس در سن 19 سالگی توانست جایگاه خود را در بایرن مونیخ پیدا کند و اخیرا قراردادش را تا سال 2025 برای حضور در آلیانس آرنا تمدید کرده است. این بازیکن در روزهای قرنطینه با ویدیوهایی که از خودش در شبکه اجتماعی " تیک تاک " منتشر کرده به شدت هواداران بایرن را ذوق زده کرده و حالا در مصاحبه با نشریه گاردین از علاقه اش به ورود به عرصه بازیگری خبر داده است.

دیویس فرزند مهاجران لیبریایی بوده و تا پنج سالگی در کمپ پناهجویان زندگی کرده است. او فوتبالش را در کانادا آغاز کرده است و در تیم ونکوور وایتکپس نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. ستاره کانادایی در این مصاحبه گفته است:" دوست دارم مردم را سرگرم کنم. اولین باری که وارد رختکن بایرن شدم خیلی استرس داشتم. بازیکنانی را دیدم که قبلا فقط از طریق تلویزیون دیده بودم و حالا در مقابل من بودند."

دیویس یک سال و نیم بعد از پیوستنش به قهرمان بوندسلیگا در تیم جا افتاده است. او در این فصل هشت گل زده و یک پاس گل داده تا عملکرد بی نظیری از خودش ارائه بدهد. این بازیکن می گوید که دوست دارد وارد هالیوود شود و سالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم در موردش می گوید:" در این سطح غیرممکن است که تیم را بدون آلفونسو تصور کرد."