محمدی: روی بازیکنان خوب سپاهان زوم کرده بودیم

محمدی: روی بازیکنان خوب سپاهان زوم کرده بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان در پنجره زمستانی تلاشی جدی برای جذب دانیال اسماعیلی فر داشت ولی به هر ترتیب موفق به نهایی کردن این انتقال نشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، برای تیمی که در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ نوزدهم در قسمت پایینی جدول رده بندی قرار گرفته بود، شاید  فروش دانیال اسماعیلی فر که با خاتمه فصل قراردادش هم تمام می شود، می توانست درآمد قابل توجهی ایجاد کند و حتی در بودجه باشگاه برای پرداخت مطالبات این بازیکن کاهش قابل توجهی ایجاد کند ولی مدیران باشگاه ذوب آهن به این انتقال رضایت ندادند تا حداقل یک نیم فصل دیگر شاهد حضور اسماعیلی فر در اصفهان و تیم سبزپوش این استان باشیم.


جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پاسخ جالب توجهی به چرایی منتقل نشدن اسماعیلی فر به سپاهان دارد. او در این زمینه اینطور واکنش نشان داد:« همیشه باشگاه های سعی می کنند بازیکن های خوبشان را حفظ کنند و تیمشان را تقویت کنند. در خصوص دانیال پیشنهادهایی داشتیم ولی گفته بودیم که ما ایشان را نیاز داریم و البته شرایط خودمان را برای فروش ایشان اعلام کرده بودیم ولی خب باشگاه هایی که برای جذب او اقدام کرده بودند، دیگر جوابی ندادند.» 

محمدی در پاسخ به این سوال که چرا جواب نامه ذوب آهن را نداده اند، اضافه کرد:« خب این موضوع هم به مسائل مالی بازمی گردد و هم اینکه ما بازیکنانی برای معاوضه به آنها پیشنهاد داده بودیم. همانطور که آنها روی بازیکن خوب ما زوم کرده بودند، ما هم روی بازیکنان خوب آنها زوم کرده بودیم. به هر حال ما نقاط ضعفی داشتیم که قصد داشتیم برای پوشش آن ضعف ها از بازیکنان شاخص سپاهان استفاده کنیم، که البته این انتقال به هر صورت انجام نشد.»

7413